hmm kan i se stregen eller er det bare mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Moar2012

Ja... Jeg har først testdag omkring 17-22 december, men kunne her til morgen ikke vente:-)

Jeg har svært ved at se om der er en streg eller jeg bare ser syner fordi jeg inderligt ønsker den skal være der...

Håber i kan hjælpr mig.. Ved godt den er meget svag hvis den overhovedet er der...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

www.baby.NU ;)

Moar2012 skriver:

Ja... Jeg har først testdag omkring 17-22 december, men kunne her til morgen ikke vente:-)

Jeg har svært ved at se om der er en streg eller jeg bare ser syner fordi jeg inderligt ønsker den skal være der...

Håber i kan hjælpr mig.. Ved godt den er meget svag hvis den overhovedet er der...

Jeg er ked af at sige det, men jeg kan ikke se nogen.

Kan være den kommer om nogen dage.

Anmeld

15. december 2011

MissTas

Moar2012 skriver:

kan jeg desværre heller ikke men krydser for den kommer snart eller når du har testdag

Anmeld

15. december 2011

1012lmp

Jeg kan ikke se nogen streg desværre... men vent nogle dage og prøv igen... good luck

Anmeld

15. december 2011

pemiro

Moar2012 skriver:

Jeg synes jeg kan skimte en streg skråt oppe over ( og lidt til højre..
Om det er skyggestreg eller streg ved jeg dog ikke.. Men noget er der
for den bliver mere tydelig om et par dage

Anmeld

15. december 2011

Moar2012

her har jeg sat en pil hvor jeg selv mener den evt er:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2011

Gaia

Jeg kunne skimte stregen uden din pil men om det betyder du er gravis. Det er vist for tidligt at sige. Ta testen igen om en uge pøj pøj 

Anmeld

15. december 2011

Kay

jeg kan se en meget meget svag streg... men når du ikke har testdag før er det formegentlig æget der er befrugtet... så kan man kun håbe det sætter sig fast...

Anmeld

15. december 2011

FogL

Der er jo altid anlæg til at kunne komme en streg på en test.. Men kan godt se den i så fald. Vent til testdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.