Hej de piger...
Så det idag jeg venter min mens... Er SÅ spændt på om den kommer.. Sagen er den at vi ikke sådan helt brændende går håber på en nummer to, men vi gøre heller ikk noget for at forhindre det, for skulle det ske vil vi bare være super lykkelige og glade men sker det ikke er der ikke noget at gøre ved det... Skal lige siges vi har en dreng som er et halv år så det er også ret hurtigt efter hvis der sker...
MEN jeg har haft det SÅ underligt de sidste par dage.. Det har stikket og gjort ved i mit underliv og haft en tung hovedpine, hvilket jeg kan huske jeg også havde da jeg ventede min første...Er SÅ spændt på hvad den siger..
Grunden til jeg deler det med jer er fordi jeg tror min kæreste håber lidt mere end mig på den er positiv så han har bedt mig om at vente lidt med at teste (tror han er bange for hvis den er negativ) meen tror ikke jeg vil kunne vente til mere end imorgen.. Hvordan er det er det på dagen man venter mens eller dagen efter man kan teste? (der var lidt kludder i det første gang) min mens er nogenlunde regelmæssig efter fødslen.. og har været det de sidste par mdr...
Ved ikke hvad jeg ville med dette, nok bare ud med min spænding nu jeg ikke kan dele det med min kære mand...
Anmeld