Snart test dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Anonym trådstarter

Hej de piger...

Så det idag jeg venter min mens... Er SÅ spændt på om den kommer.. Sagen er den at vi ikke sådan helt brændende går håber på en nummer to, men vi gøre heller ikk noget for at forhindre det, for skulle det ske vil vi bare være super lykkelige og glade men sker det ikke er der ikke noget at gøre ved det... Skal lige siges vi har en dreng som er et halv år så det er også ret hurtigt efter hvis der sker...

MEN jeg har haft det SÅ underligt de sidste par dage.. Det har stikket og gjort ved i mit underliv og haft en tung hovedpine, hvilket jeg kan huske jeg også havde da jeg ventede min første...Er SÅ spændt på hvad den siger..

Grunden til jeg deler det med jer er fordi jeg tror min kæreste håber lidt mere end mig på den er positiv så han har bedt mig om at vente lidt med at teste (tror han er bange for hvis den er negativ) meen tror ikke jeg vil kunne vente til mere end imorgen.. Hvordan er det er det på dagen man venter mens eller dagen efter man kan teste? (der var lidt kludder i det første gang) min mens er nogenlunde regelmæssig efter fødslen.. og har været det de sidste par mdr...

Ved ikke hvad jeg ville med dette, nok bare ud med min spænding nu jeg ikke kan dele det med min kære mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

babyone

Det er da også bare så vildt spændende.

Altså jeg har læst om nogle der først kunne teste positiv en uge efter forventet mens, andre en uge før. tror det er meget forskelligt, og hvor hurtigt man danne hcg. dog vil jeg mene at du burde kunne teste svagt positiv allerede på dagen hvor mens er forventet.

Jeg er blevet insemineret, og kunne teste positiv længe før test dag, 6-7 dage før var den svag positiv og på test dag bragende positiv.

Men hvor ville det væe en dejlig julegave- held og lykke med det

Glædelig jul

Anmeld

15. december 2011

babyone

Altså jeg har læst om nogle der først kunne teste positiv en uge efter forventet mens, andre en uge før. tror det er meget forskelligt, og hvor hurtigt man danne hcg. dog vil jeg mene at du burde kunne teste svagt positiv allerede på dagen hvor mens er forventet.

Jeg er blevet insemineret, og kunne teste positiv længe før test dag, 6-7 dage før var den svag positiv og på test dag bragende positiv.

Glædelig jul

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

babyone skriver:

Glædelig jul

Jaa også det jeg tænker ... Det bare ret øv jeg ikke ved fra sidst hvor hurtig jeg kunne teste Meen tror jeg køber nogle test idag eller imorgen.. hvis ikke mens er kommet..

Ja det ville være en super god julegave... Mit væreste problem vil nok være at sige det til mit arbejde..

Årh for søren det var også lang tid før..

Og mange tak

Anmeld

15. december 2011

babyone

Det kan jo også være forskelligt fra graviditet til graviditet, så vidt jeg har læst mig til. Er egentlig grøn på området, er førstegangsfødende og prøver at suge og læse erfaring til mig

Jeg har heller ikke fortalt det på mit arbejde og står også i enlidt  træls situation med det. I september blev en anden kollega fyret, får jeg så skulle overtage hendes plads, da der var stille i min egen afdeling. ja og nu skal jeg så på barsel. Hmm men har været der 5 år, haft max 5 sygedage, så er kommet dertil, det kan jeg godt tillade mig

Og det kan du også, det er vores ret, og ja Danmark skal bestå

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

babyone skriver:

Det kan jo også være forskelligt fra graviditet til graviditet, så vidt jeg har læst mig til. Er egentlig grøn på området, er førstegangsfødende og prøver at suge og læse erfaring til mig

Jeg har heller ikke fortalt det på mit arbejde og står også i enlidt  træls situation med det. I september blev en anden kollega fyret, får jeg så skulle overtage hendes plads, da der var stille i min egen afdeling. ja og nu skal jeg så på barsel. Hmm men har været der 5 år, haft max 5 sygedage, så er kommet dertil, det kan jeg godt tillade mig

Og det kan du også, det er vores ret, og ja Danmark skal bestå

Det kan du NEMT tillade sig...

Mit problem er jeg har været sygemeldt en del i min graviditet og jeg arbejder i en relativt ny-åbnet firma... Så min chef fandt det lidt træls jeg lige skulle blive gravid der og er lidt negativ over det, så kommer jeg og siger at jeg lige tager en barsel til kan det godt være hun stejler..

Men kommer det dertil skal jeg vidst lige have kontaktet min fagforening for at hører hvad min ret er.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.