SussieThyssen skriver:
Ja og måske gåture og en tur på en legeplads.
Men hvis jeg var dig, så vile jeg da helt sikkert avertere efter en ung pige eller reservebedste, som du gradvist kan lære at kende, og som du så kan opbygge et tillidsforhold til.
Og så skal du huske, at du jo ikke er den eneste i verden, der har et barn med problemer.
Hvad ville du gøre hvis nu der opstod en situation hvor du IKKE kan være der for dit barn.
Du bliver NØDT til at lære at give slip, for du vil ikke altid kunne være centrum i dit barns univers, så i virkeligheden gør du både dig selv og dit barn en bjørnetjeneste ved at isolere dig med barnet omkring pasningen.
Jeg håber du kan følge mig.

Go ide

Jeg er helt enig i det du skriver og jeg ønsker også det skal blive nemmer.
Men skal måske forklare lidt om hvor i nogen af problemerne ligger

Vores barn har meget svært ved at håndter de krav omverdene stiller i form af kontakt, berøring og sammenspil.
Lægerne ved ikke hvad det skulles og det skal udredes når vores barn er ældre.
Så det er rigtig hårdt at se hvordan folk de kræver og presse vores barn sådan at det til sidst bare græder og græder, eller trækker sig ind i sig selv.
Her på det seneste er h*n begyndt af noget der ligner angst anfald hvor h*n bare begynder at ryste ufrivilliget når der sker for meget.
Til dagligt trives vores barn, er foran udviklingsmæssigt, tager flot på i vægt, har godt sammenspil os i mellem og både lægen og sundhedsplejsken er tilfreds.
Vores sammenspil er undersøgt og der er ikke noget der.
Men du må ikke røre uden h*n ser det og det er ikke noget h*n er glad for.
Man skal vente til h*n tager intiativ, ellers kan h*n ikke håndter det.
Når vi er ude tramper folk bare ned over vores barns grænser og det er ikke rart at se hvor skidt h*n har det.
Min veninde er som sagt rigtig god til at respekter vores barn og de har det fint sammen og h*n er glad for hendes selskab i begrænset mængde.
Vi arbejder på at lære vores barn at sige fra i stedet for bare at gå i baglås, men så gammel er h*n jo heller ikke.
Jeg ville super gerne have mit barn blev passet og kune nyde det

Men ærlig talt er det ikke nemt dem omkring os ikke kan forstå at accepter at h*n ikke vil holdes, sidde på skødet, dikkes eller snakke