Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MedRogn skriver: Lille update.. Jeg forsøgte at hvile mig lidt, nu er der så 10 min mellem veerne.. Tilgengæld er de blevet kraftigere og varer i mindst 1 minut af gangen.. Tak for alle jeres svar.. Jeg er såååååå spændt....
Lille update..
Jeg forsøgte at hvile mig lidt, nu er der så 10 min mellem veerne.. Tilgengæld er de blevet kraftigere og varer i mindst 1 minut af gangen..
Tak for alle jeres svar..
Jeg er såååååå spændt....
bare de er der - og ikke stopper . såååå skal det nok gå
Mine kom og gik i mange dage... og da jeg selv VIDSTE at NU blev de gik det sygt stærkt... 3½ time senere havde jeg født
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hepper på en snarlig fødsel...
Og at fødslen bliver som du ønsker!
Mere vestøv pustes i din retning, så de bliver mere regelmæssige...
Toshiba skriver: bare de er der - og ikke stopper . såååå skal det nok gå Mine kom og gik i mange dage... og da jeg selv VIDSTE at NU blev de gik det sygt stærkt... 3½ time senere havde jeg født
Åhh.. Jeg håber du har ret..
Håber min fødsel også bliver hurtig.. Bare lidt hurtig..
Happiness skriver: Hepper på en snarlig fødsel... Og at fødslen bliver som du ønsker! Mere vestøv pustes i din retning, så de bliver mere regelmæssige...
Takker for ve-støv!! Jeg har brug for det!!!
Uhhh hvor er det altså spændende
Der er bare noget særligt at følge jer piger herinde, og det er jo næsten som at blive bedstemor igen...og igen..og....
Så jeg har lige fundet posen med ve-støv frem og puster en masse i din retning
Ihhh og så skal jeg snart på arbejde, så jeg får lidt svært ved at følge dig, men held og lykke med arbejdet...tænk, at du snart har din bebs i armene
KærligstSussie
Hvor er du sej, at du sådan tager det i stiv arm Det er super spændende, håber for dig, at du får en rigtig dejlig fødsel!glæder mig rigtig meget til update
Håber du får en skøn fødsel
Jeg håber, at du får en rigtig god fødsel!! Jeg glæder mig til, at der kommer billeder af den lille guldklump!
MedRogn skriver: Utroligt men sandt.. Min baby har sandelig tænkt sig at komme ud til tiden.. Altså med mindre jeg skal være i fødsel i mere end et døgn Mine veer startede omkring klokken 2, jeg tog tid i en time, der svingede imellem at være 4-7 min imellem, og de varede ca. 20-30 sek.. Jeg fik også tegnblødning. Så tog jeg et dejligt langt bad.. Skønt med det varme vand under veerne Nu er jeg lige begyndt at tage tid på veerne igen, og indtil videre er der 5-6 min imellem og de varer ca. 40-50 sek.. Hvornår ville i ringe til fødegangen? Kram!!!!!
Utroligt men sandt..
Min baby har sandelig tænkt sig at komme ud til tiden.. Altså med mindre jeg skal være i fødsel i mere end et døgn
Mine veer startede omkring klokken 2, jeg tog tid i en time, der svingede imellem at være 4-7 min imellem, og de varede ca. 20-30 sek.. Jeg fik også tegnblødning.
Så tog jeg et dejligt langt bad.. Skønt med det varme vand under veerne
Nu er jeg lige begyndt at tage tid på veerne igen, og indtil videre er der 5-6 min imellem og de varer ca. 40-50 sek..
Hvornår ville i ringe til fødegangen?
Kram!!!!!
spændende
held og lykke og håber du får en fantastisk fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128