Jeg har veer.... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.428 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Københavnermor

Utroligt men sandt..

Min baby har sandelig tænkt sig at komme ud til tiden..  Altså med mindre jeg skal være i fødsel i mere end et døgn 

Mine veer startede omkring klokken 2, jeg tog tid i en time, der svingede imellem at være 4-7 min imellem, og de varede ca. 20-30 sek.. Jeg fik også tegnblødning. 

Så tog jeg et dejligt langt bad.. Skønt med det varme vand under veerne 

Nu er jeg lige begyndt at tage tid på veerne igen, og indtil videre er der 5-6 min imellem og de varer ca. 40-50 sek.. 

Hvornår ville i ringe til fødegangen?

Kram!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Københavnermor

Nu har jeg ringet til fødegangen.. 

Hun var rigtig sød hende jeg talte med. Vi aftalte at tales ved igen senere, da de havde rigtig travlt derinde lige nu.. Jeg var egentlig heller ikke interesseret i at komme derind endnu, ville bare give dem besked om at der var gang i noget.. 

Jeg har det stadig fint, de bider når de står på, men indimellem dem har jeg det super..  Er også lidt høj lige nu af hele situationen, tænk vores baby snart kommer ud til os.. 

Anmeld

15. december 2011

Frøken J.

Sikke en punktlig baby! Rigtig meget held og lykke! Håber du får en rigtig god drømmefødsel, når du når så langt. Du skal snart opleve det største i verden :-D

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

MedRogn skriver:

Utroligt men sandt..

Min baby har sandelig tænkt sig at komme ud til tiden..  Altså med mindre jeg skal være i fødsel i mere end et døgn 

Mine veer startede omkring klokken 2, jeg tog tid i en time, der svingede imellem at være 4-7 min imellem, og de varede ca. 20-30 sek.. Jeg fik også tegnblødning. 

Nu er jeg lige begyndt at tage tid på veerne igen, og indtil videre er der 5-6 min imellem og de varer ca. 40-50 sek.. 

Kram!!!!! 

det er da en baby - der vil komme til tiden

ihhh det er SÅ spændende....

Håber du får en go fødsel

Anmeld

15. december 2011

HeidiØ

MedRogn skriver:

Utroligt men sandt..

Kram!!!!! 

Ej, hvor spændende  god fødsel til dig!

Anmeld

15. december 2011

maria_wlt

PØJ PØJ... Kan se du er på... Hvordan går det????

Anmeld

15. december 2011

4kløver

Held og lykke..

Anmeld

15. december 2011

juni76

Det lyder da super skønt. Hvordan går det?

Anmeld

15. december 2011

M (:

MedRogn skriver:

Utroligt men sandt..

Kram!!!!! 

Uh, en punktlig baby du får dig  

Held og lykke med fødslen - og god arbejdslyst

Anmeld

15. december 2011

Københavnermor

Lille update.. 

Jeg forsøgte at hvile mig lidt, nu er der så 10 min mellem veerne..  Tilgengæld er de blevet kraftigere og varer i mindst 1 minut af gangen..

Tak for alle jeres svar.. 

Jeg er såååååå spændt.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.