Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som spørgsmålet lyder, er der nogen der har tidligt ÆL, jeg tænker kort tid efter mens, og ikke efter de sædvanlige ca. 2 uger?
Kan man i det hele taget have det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kommer an på hvad tidlig ægløsning er Jeg synes ca jeg har en uges tid efter menstruationen er stoppet.
Michellekt skriver: Kommer an på hvad tidlig ægløsning er Jeg synes ca jeg har en uges tid efter menstruationen er stoppet.
Ca. en halv uge efter mens stop, måske lidt mere.
Mutti2B skriver: Det kommer jo helt an på hvor lang din cyklus er og hvor langt tid du har mens. Jeg har en cyklus på ca 26 -27 dage og min ÆL falder på cd 12.
Det kommer jo helt an på hvor lang din cyklus er og hvor langt tid du har mens. Jeg har en cyklus på ca 26 -27 dage og min ÆL falder på cd 12.
Jeg har slet ikke nogen regelmæssig mens, nogle gange varer den 4 uger, andre gange 5 uger.
Anonym skriver: Jeg har slet ikke nogen regelmæssig mens, nogle gange varer den 4 uger, andre gange 5 uger.
Du mener nok cyklus, ikke mens.
Hvorfor tror du, at du har tidlig ægløsning?
Anonym skriver: Som spørgsmålet lyder, er der nogen der har tidligt ÆL, jeg tænker kort tid efter mens, og ikke efter de sædvanlige ca. 2 uger? Kan man i det hele taget have det ?
før havde jeg ægløsning på ca 14-18 dagen fra første blødningsdag men efter min udskrabning har den åbenbart ændret sig, og nede til en vandscanning af min livmoder opdagede hun at jeg havde ægløsning og det er så nu allerede på 9 dagen efter første blødningsdag..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128