Så er det i morgen jeg tager den sidste p-pille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2011

nusenjo88

Meeeeeeen... vi skal lige bruge kondom indtil oktober næste år for bebs nr. 2 skal ikke komme før jeg afslutter min uddannelse i juni 2013

Men! Hold nu da op hvor jeg allerede glæder mig!! Det er dælme godt vi har en i forvejen for ellers ville mine æggestokke da hoppe helt ud

Ville blot dele min glæde med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Miss Church

nusenjo88 skriver:

Meeeeeeen... vi skal lige bruge kondom indtil oktober næste år for bebs nr. 2 skal ikke komme før jeg afslutter min uddannelse i juni 2013

Men! Hold nu da op hvor jeg allerede glæder mig!! Det er dælme godt vi har en i forvejen for ellers ville mine æggestokke da hoppe helt ud

Ville blot dele min glæde med jer

Nej hvor spændende Jeg har 1 1/2 pakke tilbage inden jeg stopper Glæder mig så meget.

Hvordan kan det være du stopper så tidligt? Der er jo lang tid til oktober? 

Anmeld

14. december 2011

nusenjo88

Det er fordi at inden jeg blev gravid 1. gang gik der et år og formoder det har været hormonerne, der har været længe om at komme ud af min krop for da jeg så blev grav blev jeg det forholdsvis hurtigt 4 gange i træt. (De tre første graviditeter endte så desværre med SA'er mens nr. 4 resulterede i vores dejlige søn  (jeg fik progesteron tilskud som så nok har gjort at jeg holdt på ham ))

Anmeld

14. december 2011

Miss Church

nusenjo88 skriver:

Det er fordi at inden jeg blev gravid 1. gang gik der et år og formoder det har været hormonerne, der har været længe om at komme ud af min krop for da jeg så blev grav blev jeg det forholdsvis hurtigt 4 gange i træt. (De tre første graviditeter endte så desværre med SA'er mens nr. 4 resulterede i vores dejlige søn  (jeg fik progesteron tilskud som så nok har gjort at jeg holdt på ham ))

Nårh okay Ja så kan jeg godt forstå at du allerede stopper nu. Vi starter til maj, så min krop får ca. et halvt år til at komme i balance  

Håber det går nemt og smertefrit for jer til oktober 

Anmeld

14. december 2011

nusenjo88

Ja, de kan altså lave lidt rav i den de hormoner  Også held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.