Sivende fostervand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

christinak

Toshiba skriver:

jeg har prøvet det samme..

det blev ved over 1 time....

så til FG jeg ringede - og ba bu ambulance afsted - var ca. i uge 30. men hun lå ikke rigtigt - så transport skulle forgå liggende..

men jeg havde efter undersøgelse TISSET i bukserne  piiinligt..

da naboerne spurgte min  dreng dagen efter hvad der dog var sket... kunne han grinende berette - at mor var kommet med ambulancen - fordi hun havde tisset i bukserne

Man blir jo rigtig meget i tvivl når man står der med våde bukser, der skal bare Intet til før jeg skal tisse rigtig meget.Har taget et bind på nu og håber det forbliver tørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Toshiba

christinak skriver:

Man blir jo rigtig meget i tvivl når man står der med våde bukser, der skal bare Intet til før jeg skal tisse rigtig meget.Har taget et bind på nu og håber det forbliver tørt

helt vildt.. jeg rendte også med bind for liiige at se - men det blev også vådt... de mente på FG hun havde vendt sig rundt den dag og derfor havde trykket blæren og derfor havde jeg tisset *GG*

Anmeld

14. december 2011

MortilCilas

Jeg ved det ikke, men håber mest det tis

Jeg gik med bind mod slutningen, da jeg følte jeg tissed i mine bukser, hver gang han bevæged sig!

Anmeld

14. december 2011

fairlady

Så ville jeg lige ringe til fødselsafdelingen efter en times tid og fortælle om hele dit forløb hvad enten bindet er vådt eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.