Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Toshiba skriver: jeg har prøvet det samme.. det blev ved over 1 time.... så til FG jeg ringede - og ba bu ambulance afsted - var ca. i uge 30. men hun lå ikke rigtigt - så transport skulle forgå liggende.. men jeg havde efter undersøgelse TISSET i bukserne piiinligt.. da naboerne spurgte min dreng dagen efter hvad der dog var sket... kunne han grinende berette - at mor var kommet med ambulancen - fordi hun havde tisset i bukserne
jeg har prøvet det samme..
det blev ved over 1 time....
så til FG jeg ringede - og ba bu ambulance afsted - var ca. i uge 30. men hun lå ikke rigtigt - så transport skulle forgå liggende..
men jeg havde efter undersøgelse TISSET i bukserne piiinligt..
da naboerne spurgte min dreng dagen efter hvad der dog var sket... kunne han grinende berette - at mor var kommet med ambulancen - fordi hun havde tisset i bukserne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christinak skriver: Man blir jo rigtig meget i tvivl når man står der med våde bukser, der skal bare Intet til før jeg skal tisse rigtig meget.Har taget et bind på nu og håber det forbliver tørt
Man blir jo rigtig meget i tvivl når man står der med våde bukser, der skal bare Intet til før jeg skal tisse rigtig meget.Har taget et bind på nu og håber det forbliver tørt
helt vildt.. jeg rendte også med bind for liiige at se - men det blev også vådt... de mente på FG hun havde vendt sig rundt den dag og derfor havde trykket blæren og derfor havde jeg tisset *GG*
Jeg ved det ikke, men håber mest det tis
Jeg gik med bind mod slutningen, da jeg følte jeg tissed i mine bukser, hver gang han bevæged sig!
Så ville jeg lige ringe til fødselsafdelingen efter en times tid og fortælle om hele dit forløb hvad enten bindet er vådt eller ej.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128