Menstruations smerter ved "3+0" ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

okay  men så er det jo også lidt tidligt at jeg mærker det hvis det skulle være ligament smerter ikk? jeg er jo en uge "for tidligt" på den så iforhold til dig ihvertfald... 

men gud hvor er det spændende! håber da at smerterne stammer fra en baby istedetfor en menstruation! 

ville da være verdens bedste julegave! 

Det kan nemt ske det er baby der er ved at sætte sig fast.. jeg fandt ud af det ved at jeg havde så ondt i babserne så jeg registrede dem ikke rigtig.. Vi havde ikke planlagt at skulle blive gravide lige der (men så alligevel for vi brugte ikke beskyttelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

jeg havde begyndene mens agtige smerter på det tidspunkt og der var gevinst

hvor er det dejligt at høre! Så væbner jeg mig med tålmodighed indtil test dag om ca en uge. 

og stort tillykke til dig! 

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Det kan nemt ske det er baby der er ved at sætte sig fast.. jeg fandt ud af det ved at jeg havde så ondt i babserne så jeg registrede dem ikke rigtig.. Vi havde ikke planlagt at skulle blive gravide lige der (men så alligevel for vi brugte ikke beskyttelse)

jeg har ikke ømme bryster.. men mine brystvorter er vildt følsomme. især hvis de bliver berørt. Havde jeg slet ikke lige tænkt over at der kunne være et tegn faktisk! men det er det jo måske så 

hvor dejligt for jer at det skete uden alt for meget bøvl.. vi har ikke brugt beskyttelse siden dec sidste år. jeg blev gravid i sommers, men havde desværre en spontan abort i 6 uge  og siden det har vi så prøvet på at lave en ny baby... 

så nu håber vi at den er der denne gang 

Anmeld

14. december 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

jeg har ikke ømme bryster.. men mine brystvorter er vildt følsomme. især hvis de bliver berørt. Havde jeg slet ikke lige tænkt over at der kunne være et tegn faktisk! men det er det jo måske så 

hvor dejligt for jer at det skete uden alt for meget bøvl.. vi har ikke brugt beskyttelse siden dec sidste år. jeg blev gravid i sommers, men havde desværre en spontan abort i 6 uge  og siden det har vi så prøvet på at lave en ny baby... 

så nu håber vi at den er der denne gang 

Det tog os 4 mdr at blive gravide, så det var hurtigt...

Men mine brystervorter blev også mega følsomme og så kunne min kæreste ikke røre mine bryster lige pludslig...

Jeg havde en SA her for 4 uger siden (blev gravid på p-piller) så jeg går og venter på min mens nu... hvor langt tid gik der efter din SA til din mens kom igen?

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Det tog os 4 mdr at blive gravide, så det var hurtigt...

Men mine brystervorter blev også mega følsomme og så kunne min kæreste ikke røre mine bryster lige pludslig...

Jeg havde en SA her for 4 uger siden (blev gravid på p-piller) så jeg går og venter på min mens nu... hvor langt tid gik der efter din SA til din mens kom igen?

ja det var da dejlig hurtigt! 

da jeg havde den spontane abort blødte jeg i en uge ca. der gik derefter 5 uger før jeg fik min menstruation igen. og derefter har den så været regelmæssig siden. 

dine ligament smeter, spændte de også nogle gange vandret hen over den aller nederste del af maven lige før skambenet? altså lige hvor ens bikini linie starter. 

Anmeld

14. december 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

ja det var da dejlig hurtigt! 

da jeg havde den spontane abort blødte jeg i en uge ca. der gik derefter 5 uger før jeg fik min menstruation igen. og derefter har den så været regelmæssig siden. 

dine ligament smeter, spændte de også nogle gange vandret hen over den aller nederste del af maven lige før skambenet? altså lige hvor ens bikini linie starter. 

Ja sådan der hvor ens mens smerter kommer...

så håber jeg snart min mens kommer...

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Ja sådan der hvor ens mens smerter kommer...

så håber jeg snart min mens kommer...

håber jeg også for dig. er ked af at du også måtte igennem det... 

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

hvor er det dejligt at høre! Så væbner jeg mig med tålmodighed indtil test dag om ca en uge. 

og stort tillykke til dig! 

tak skal du have

Anmeld

14. december 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

håber jeg også for dig. er ked af at du også måtte igennem det... 

Jeg er nu glad for at jeg først havde den efter en vellykket graviditet

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er nu glad for at jeg først havde den efter en vellykket graviditet

kan jeg godt forstå.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.