Seimens Vaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.936 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Worldwide

Som de fleste af jer nok snart har opfattet står vi og skal sælge hele vores hjem, så derfor skal vi have vores elskede vaskemaskine solgt til et nyt hjem!

Den er købt sommer 2010, super lækker maskine, dejlig stor, med lynprogram. Bipper når den er færdig og rigtig nem at finde rundt i. Kan desværre ikke smide billeder op herinde, da mit kable til telefon er blevet pakket ned i kasser..

Prisen kan forhandles ved et meget hurtigt køb!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

1Wish

Hvor meget skal i ca. ha?  Skal den afhentes eller? Hvornår er fristen?

Anmeld

14. december 2011

Worldwide

Hvor meget skal i ca. ha?  Skal den afhentes eller? Hvornår er fristen?

Den skal helst hentes inden søndag og det er i Herrested på Fyn. Kan dog afhentes i Nyborg - prisen kan forhandles, ser dog helst den bliver solgt for 1500-2000. Nypris var omkring de 4000

Anmeld

14. december 2011

morethanperfect

Mileva skriver:

Den skal helst hentes inden søndag og det er i Herrested på Fyn. Kan dog afhentes i Nyborg - prisen kan forhandles, ser dog helst den bliver solgt for 1500-2000. Nypris var omkring de 4000

Øv at det skal være nu .. Vi står og skal ha ny vaskemaskine i næste mdr. men har først pengene i næste mdr.. 

Håber du finder en køber til den 

Anmeld

14. december 2011

Worldwide

morethanperfect skriver:

Øv at det skal være nu .. Vi står og skal ha ny vaskemaskine i næste mdr. men har først pengene i næste mdr.. 

Håber du finder en køber til den 

Vi kan godt trække den Men så skal den bare hentes ved mine forældre

Anmeld

14. december 2011

morethanperfect

Mileva skriver:

Vi kan godt trække den Men så skal den bare hentes ved mine forældre

Snakker lige med kæretsen om det .. Er 1500 det mindste du vil ha for den ?

Anmeld

14. december 2011

Worldwide

morethanperfect skriver:

Snakker lige med kæretsen om det .. Er 1500 det mindste du vil ha for den ?

Aller aller mindst.. Så gerne det var lidt mere, men skal af med den for har et seriøst brug for penge til at få ny lejlighed i England op at køre Og det er først til mølle, så den der siger vi tager først køber den

Anmeld

14. december 2011

1Wish

Mileva skriver:

Som de fleste af jer nok snart har opfattet står vi og skal sælge hele vores hjem, så derfor skal vi have vores elskede vaskemaskine solgt til et nyt hjem!

Den er købt sommer 2010, super lækker maskine, dejlig stor, med lynprogram. Bipper når den er færdig og rigtig nem at finde rundt i. Kan desværre ikke smide billeder op herinde, da mit kable til telefon er blevet pakket ned i kasser..

Prisen kan forhandles ved et meget hurtigt køb!!

Kan man få nogle mål på den?

Anmeld

14. december 2011

Worldwide

Missice skriver:

Ja, men ikke før i morgen Men det er en alm størrelse, hvis man kan sige det sådan

Anmeld

17. december 2011

Worldwide

MissIce skriver:

BIB BIB BIB og en masse andet Har helt glemt de skide mål på vaskemaskine.. Skal derud igen i morgen, så skal se om jeg kan huske det der.. Hvor seriøs er i omkring køb?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.