Sandhedens time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

fam.4xc

Fines mor skriver:

Hvad syntes i så om det i aften?

Utro mod sin kone i 15 år med den samme kvinde... hva sker der lige der?

Hallløj Helle

Nu så jeg ik programmet igår.... men jeg var selv min x utro med samme mand i et par år inden vi blev skilt... det kan lade sig gøre med en god gang løgn og latin... og det kan lige præcis godt lade sig gøre uden at blive opdaget hvis forholdet alligevel er så langt ude at man laver stort set alt hver for sig og ik er interesseret i hvad den anden foretager sig... Hvis man er i et rigtig skidt forhold er der jo også ret tit mangel på sex, så der blir ik stilt de store spørgsmåls tegn til at der går længe imellem fordi man lige netop selv får det andetsteds fra...

Men ja det er en grim grim ting!!!!

Udover det så tror jeg også der er noget fusk med i selve spillet, da de ofte alle slutter ved samme beløb, og så at de alle blir sammen og kommer med lamme forklaringer i se & hør dagen efter...

Man skal godt nok være specielt lavet hvis man ønsker at fremstille sig selv og sine nærmeste på den måde.........

Et sidespring... har I fundet ud af sommerferien???

Kram Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

appelgren

Jeg har altså set programmet nogle gange, hvor de svarer forkert på et spørgsmål og kun kommer hjem med 10k.

De bliver fuldstændig overrasket over det, fordi de er helt sikre på at deres svar er korrekt, men nogle spørgsmål kan jo tolkes på forskellige måder og så kan man sagtens synes noget andet end en løgnedetektor viser.

Knus Stine

Anmeld

26. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Og det undrer også mig , det har jeg også tænkt Men det kan være det er for at få det til at virke tro værdigt ,, Tror altså ikke på der findes så mange dumme mennesker rundt omkring Det lyder som en god rytme ,, ikke sikkert den ændres ,, dejligt hvis det kunne fortsætte .. Hvor stor var han egentlig ved fødslen ??

Jeg synes netop at fordi den kun går der til at der virker mistænksomt ha ha...

Man kan da håbe det ikke ændre sig men jeg er jo van til at være oppe 20 gange om natten ha ha... så det helt mærkeligt at ikke skulle op og tisse og slås med kattene (da de har været ude hver nat siden vi kommet hjem med baby) og bare få lov at sove det noget jeg ikke er van til.

Anmeld

26. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Jeg synes netop at fordi den kun går der til at der virker mistænksomt ha ha...

Man kan da håbe det ikke ændre sig men jeg er jo van til at være oppe 20 gange om natten ha ha... så det helt mærkeligt at ikke skulle op og tisse og slås med kattene (da de har været ude hver nat siden vi kommet hjem med baby) og bare få lov at sove det noget jeg ikke er van til.

Tænk at man først får sovet når baby kommer til verdenen Det sgu godt gjort ,, håber da også det bliver sådan her .

Anmeld

26. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Tænk at man først får sovet når baby kommer til verdenen Det sgu godt gjort ,, håber da også det bliver sådan her .

Ja det utroligt hi hi har tabt mig mere end jeg tog på og får sovet mere griner PERFEKT ha ha. men tror nu at det ændre sig alle babyer har jo deres gode og dårlige nætter. men jeg har heldig vis ikke et problem med at skulle op 30 gange på en nat som fx min kæreste han kan bare ikke det der natte renderi.

Anmeld

26. februar 2009

ekzunz

Det kan godt være at de vinder 200.000 kr, men jeg læste i et interview at de selv skal betale skat af gevinsten. Kan ikke lige huske hvem af deltagerne det var, men de havde vist kun ca. 80.000 tilbage til dem selv.....Totalt latterligt at udstille sig selv - og ikke i det mindste få ordentlige penge for det.....ikke at det er ok af den grundt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.