Sandhedens time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

Fines mor

Hvad syntes i så om det i aften?

Utro mod sin kone i 15 år med den samme kvinde... hva sker der lige der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

Tina2

Så det sidste gang for 1. gang og jeg synes det er så lamt at jeg ganske enkelt ikke gider se det.......!

Anmeld

25. februar 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Så det sidste gang for 1. gang og jeg synes det er så lamt at jeg ganske enkelt ikke gider se det.......!

Jeg har også holdt en pause *G*
Men nu skulle jeg lige se det idag, fordi jeg havde set reklame for det ene spørgsmål - at han havde været utro i 15 år *G*

Men altså det er ikke et program jeg bare SKAL se *G*

Anmeld

25. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Hvad syntes i så om det i aften?

Utro mod sin kone i 15 år med den samme kvinde... hva sker der lige der?

Jeg har ikke set det, da jeg ikke har tv3, men har set traileren på nettet... Jeg skal da også lige se det, når det kommet på nettet. Men jeg forstår VIRKELIG ikke, hvordan det kan være at man går på TV for at afsløre den slags hvorfor kan man ikke sige det hjemme?!... mmm.

Var han stadig utro?

Anmeld

25. februar 2009

Miamaja

ser jeg bare ikke. det er saa dumt et show. saa dumt at det er pinligt

Anmeld

25. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg så det for allerførste gang i dag. Synes det var ok. Men hvor var det vanvittigt at hun kysser og krammer med ham 2 sekunder efter hun har fået afvide at han har været utro med hendes veninde i 15 år!!!! Jeg havde da slået ham ihjel, og han skulle f..... ikke komme i nærheden af mig igen!

Anmeld

25. februar 2009

Lærke90

Ja det er et meget underligt program, men jeg har ladet mig fortælle at det er "opdigtet" at det er folk som bliver castet.

Om det er rigtigt tør jeg ikke sige, men en venindes storerbror skulle vist stå for det? Men der er jo altid nogen som kender nogen

Men jeg tror ganske enkelt ikke på det, da det virker for dumt. Spørgsmålene er alt for direkte og dybde gående. og sjovt nok stopper de fleste når de er nået de 200.000 kr.

Anmeld

25. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Rosa skriver:

Jeg så det for allerførste gang i dag. Synes det var ok. Men hvor var det vanvittigt at hun kysser og krammer med ham 2 sekunder efter hun har fået afvide at han har været utro med hendes veninde i 15 år!!!! Jeg havde da slået ham ihjel, og han skulle f..... ikke komme i nærheden af mig igen!

ja helt enig... hva sker der for hende....jeg tror jeg havde slået ham, hvis min mand kom hen for at gi mig et kys/ KRAM..efter jeg havde fået det af vide.. HVA BILDER HAN SIG IND... JEG BLEV SÅ SUR PÅ HENDES VEJNE, men så kyssede hun ham... hva sker der for det? hun må da være naiv... de må åbenbart elske hinanden....

Anmeld

26. februar 2009

Mca<3

Ærligt .. Efter i går tror jeg programmet er fup ... Hun kan ikke sidde så fint og roligt lige efter hun har fået af vide at handes mand har bedraget hende i halvdelen af deres ægteskab .. Og hvor skulle de få de oplysninger fra ??? Manden har da ikke selv indrømmet det så de kunne bringe det på bane og da heller ikke konens veninde , hvorfor skulle hun indrømme det og miste sin elsker igennem 15 år ??S yntes der er noget der ikke hænger sammen

Anmeld

26. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ærligt .. Efter i går tror jeg programmet er fup ... Hun kan ikke sidde så fint og roligt lige efter hun har fået af vide at handes mand har bedraget hende i halvdelen af deres ægteskab .. Og hvor skulle de få de oplysninger fra ??? Manden har da ikke selv indrømmet det så de kunne bringe det på bane og da heller ikke konens veninde , hvorfor skulle hun indrømme det og miste sin elsker igennem 15 år ??S yntes der er noget der ikke hænger sammen

Ja jeg synes os den stank lidt igår, men forstår bare ikke hvorfor man vil betale så mange penge til så mange mennesker for at komme ind og lyve. så jeg forstå ikke så meget af det program men efter igår tror jeg ikke på det passer helt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.