DIN og babys vægt i uge 30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.400 visninger
21 svar
1 synes godt om
14. december 2011

Emily2012<3

Hvor meget vejede DU i uge 30 og hvor meget havde du taget på?

OG hvor meget blev baby skønnet til i CA uge 30?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Emily2012<3

Slet ingen der vil dele det med mig?

Anmeld

14. december 2011

4xGreve

Emily-2012 skriver:

Hey...

Jeg er 30+5 idag og jeg vejer ca. 67.3 og havde en start vægt på 52 kg så jeg har taget ca. 15.3 kg på

Og det er meget forskelligt hvad de vejer omkring dette tidspunkt men  modtager sådan nogle dagelige mail's fra minmave.dk og de skrev at baby ca. Vejer 1696gram idag... 

Anmeld

14. december 2011

Emily2012<3

4xGreve skriver:

Hey...

Jeg er 30+5 idag og jeg vejer ca. 67.3 og havde en start vægt på 52 kg så jeg har taget ca. 15.3 kg på

Og det er meget forskelligt hvad de vejer omkring dette tidspunkt men  modtager sådan nogle dagelige mail's fra minmave.dk og de skrev at baby ca. Vejer 1696gram idag... 

Okay.. Så kan jeg jo slet ikke spørger dig hvad du fik af kritik omkring din vægt.. 

Jeg var ved at give mig til at hyle fordi jeg fik afvide en 4-5 gange at jeg var for tyk og jeg skulle tænke over hvad jeg putter i munden.. :/

Og min lillepige blev skønnet til at veje "Ja det ved jeg ikke, men ca 1200g." 

Dårlig dag.

Anmeld

14. december 2011

4xGreve

Emily-2012 skriver:

Okay.. Så kan jeg jo slet ikke spørger dig hvad du fik af kritik omkring din vægt.. 

Jeg var ved at give mig til at hyle fordi jeg fik afvide en 4-5 gange at jeg var for tyk og jeg skulle tænke over hvad jeg putter i munden.. :/

Og min lillepige blev skønnet til at veje "Ja det ved jeg ikke, men ca 1200g." 

Dårlig dag.

Hvor meget har du taget på? Hvad startet du på og hvad er din højde?

Anmeld

14. december 2011

Emily2012<3

4xGreve skriver:

Hvor meget har du taget på? Hvad startet du på og hvad er din højde?

Jeg har indtil videre ca taget 8-9 kg på..

Jeg er overvægtig i forvejen.. Er ikke god til at flashe min vægt, men jeg ved da der er mange der er meget større end mig som SAGTENS kunne føde..

Min startvægt var CA 96kg og er nu på CA 104kg. Og jeg er 170 høj.

Anmeld

14. december 2011

LilleMie

Emily-2012 skriver:

Jeg er i dag 30+6 og har taget 8,6 kg på (og vejede i morges 76,6 kg).

Baby blev skønnet til at veje 1500 g (det er en stor basse over gennemsnittet), da jeg var 29+4 og der havde jeg taget ca. 8 kg på +-.

Synes virkelig jeg tager mange kilo på for tiden og det går bare stærkt, ca. 500-700 g om ugen !

Men det lyder da som en rigtig øv oplevelse, du har haft hos din jordemoder/læge! Håber du er ved at være ovenpå igen og jeg er sikker på at både du og baby har præcis den størrelse, I skal have

Anmeld

14. december 2011

4xGreve

Emily-2012 skriver:

Jeg har indtil videre ca taget 8-9 kg på..

Jeg er overvægtig i forvejen.. Er ikke god til at flashe min vægt, men jeg ved da der er mange der er meget større end mig som SAGTENS kunne føde..

Min startvægt var CA 96kg og er nu på CA 104kg. Og jeg er 170 høj.

Okay kan godt se hvorfor de er obs på dig så men når det så er sagt så er det en meget lille del af sit liv man er gravid og det er sku bare med at nyde det, også kæmpe lidt hårde bagefter... Men det er jo bare min personlige mening...

Og tak fordi du fortalte mig din vægt både før og nu det er rigtig sejt af dig tros det du havde svært ved det 

Anmeld

14. december 2011

Bassemor<3

jeg er 31+2 idag, har taget 4 kg på i alt fra start , baby er her skønnet i uge 28+2 til 1300g 

Anmeld

14. december 2011

Emily2012<3

4xGreve skriver:

Okay kan godt se hvorfor de er obs på dig så men når det så er sagt så er det en meget lille del af sit liv man er gravid og det er sku bare med at nyde det, også kæmpe lidt hårde bagefter... Men det er jo bare min personlige mening...

Og tak fordi du fortalte mig din vægt både før og nu det er rigtig sejt af dig tros det du havde svært ved det 

Jeg ved selv hvad jeg skal gøre bagefter.. Og kæresten støtter mig i det når jeg har født..

Jeg er bare træt af at de skal fortælle mig det så mange gange i løbet af så kort tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.