ÆL 2 gange i 1 cyklus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde ÆL D. 3 december hvor ÆL slim var blandet med lidt blod og havde smerte i venstre side så er sikkernpå det var min ÆL.men nu D12 og 13 og lidt i dag har jeg igen ÆL slim.forventer (ikke) mens den 17 november.nogen der kan hjælpe mig???kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

NNL

Oplevede præcis det samme som dig. ÆL på cyklus dag 14 (som forventet), og lidt over en uge senere kom der ÆL slim igen. Troede jeg. Men mens kom aldrig, og så var jeg dæleme gravid Endte desværre med en SA... Men i denne graviditet kom der først øget udflåd fra uge 7, så det er altså ikke til at blive klog på.

Men det kan jo være det er derfor ved dig?? Læste godt nok selv en artikel dengang, om at man i sjældne tilfælde kan have to forskudte ægløsninger i samme cyklus, men det var så ikke derfor med mig

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Op op op. Andre der ved noget?..

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Opper

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg havde ÆL D. 3 december hvor ÆL slim var blandet med lidt blod og havde smerte i venstre side så er sikkernpå det var min ÆL.men nu D12 og 13 og lidt i dag har jeg igen ÆL slim.forventer (ikke) mens den 17 november.nogen der kan hjælpe mig???kram

Det er rent faktisk mere normalt end man skulle tro, at kvinder kan frigøre mere end et æg i en cyklus.

Så der er ikke noget mystisk ved det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er rent faktisk mere normalt end man skulle tro, at kvinder kan frigøre mere end et æg i en cyklus.

Så der er ikke noget mystisk ved det.

Kærligst
Sussie

Men hvis jeg frigør 2 æg hvad vil det så sige at jeg kan blive gravid ned to så??? Forstår ikke lige helt hehe

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Men hvis jeg frigør 2 æg hvad vil det så sige at jeg kan blive gravid ned to så??? Forstår ikke lige helt hehe

I realiteten kan man godt ja.

Englænderne er langt inde i den slags forskning, og det sidste jeg læste omkring det, mente man at det rent faktisk er omkring 30 % af alle tveæggede tvillingefødsler, hvor der har været 2 æg med fx 14 dage imellem, og den ene tvilling så rent faktisk er 14 dage yngre end den anden.

Anmeld

14. december 2011

Peanut

SussieThyssen skriver:

I realiteten kan man godt ja.

Englænderne er langt inde i den slags forskning, og det sidste jeg læste omkring det, mente man at det rent faktisk er omkring 30 % af alle tveæggede tvillingefødsler, hvor der har været 2 æg med fx 14 dage imellem, og den ene tvilling så rent faktisk er 14 dage yngre end den anden.

Wow. Det lyder vildt nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.