Dumme dumme mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Er i dag 3+4 hvis jeg er gravid. Men i morges slap mit testmonsteret ud og jeg testede. RESULTAT bragende negativ. Øv øv øvEr så ked for vi har virkelig gjort alt for det denne måned og havde håbet på en ekstra julegave i år. ville ikke så meget med indlægget bare komme af med det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Bak

Mist ikke håbet. Der er stadig chance for en positiv test i julegave! Jeg krydser for dig!

Anmeld

14. december 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Er i dag 3+4 hvis jeg er gravid. Men i morges slap mit testmonsteret ud og jeg testede. RESULTAT bragende negativ. Øv øv øvEr så ked for vi har virkelig gjort alt for det denne måned og havde håbet på en ekstra julegave i år. ville ikke så meget med indlægget bare komme af med det hele.

Jeg er også 3+4 idag, og kom også til at teste imorges... Og må jo bare konstatere at det er ALT for tidligt at teste! 

Selvom den var negativ for mig også, så er jeg stadig optimistisk så længe at mens ikke kommer i weekenden og så vil jeg ikke teste igen før søndag. 

Det er faktisk de færreste som kan teste positiv så tidligt - så op med humøret 

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

det er stadigvæk meget tidligt og er de færeste der tester positiv der. personligt danner jeg langsomt hcg og gik 2 dage over tid den ene gang. så der er stadig gode chancer syns jeg.

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

I dejlige damer giver en håbet igen. Men syntes ikke rigtig jeg har så mange symptomer på en graviditet. Men havde iår og i forgårs udflåd som lignede ÆL slim, umm kan man godt have 2 gange ÆL på en cyklus???? Kysss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.