snakker i nogensinde blemærker med jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2009

Loggidut

Som noget helt nyt, slog det mig i dag at jeg faktisk diskutere blemærker og pasningsform med min mand...shit, det har jeg altså aldrig prøvet før.
Michael har en helt klar mening om hvad bleer der er bedst...ja det er jo så Vibello (eller hvad den hedder) fra Aldi.
Han vil endda gerne køre efter dem hvis vi mangler, bare han slipper for jeg lige smutter i Netto og henter dem der...

Altså, jeg har altså aldrig før hørt om mænd som går op i mærke på bleer...eller hvad størelse der nu er bedst...

Hvem bestemmer i grunden blemærket hjemme hos jer, er det manden, dig, eller er det en fællesbeslutning i tager...

tror sgu jeg har en lidt underlig mand på det område!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2009

Joan ( Smallie )

Her er chr også med til at bestemme hvad for nogen bleer vi skal bruge for han skifter lige så tit som jeg gør. At vi så er ret enig om hvad for nogen bleer vi skal bruge er en helt anden sag. Det er meget værer med engangs klude der vil han meget gerne bestemme hvad vi skal bruge og der er vi så ikke helt enig, så der er vi mødtes på midten.

Vi er jo heldig vi har sådan nogen mænd syntes jeg. Jeg er rigtig glad for min og at han er så aktiv i sine børn.

joan

Anmeld

25. februar 2009

bette

haha enighed.. om det er vi da vist.. da jeg bestemmer og´min mand samtykker
jeg fandt fx ud af at mikkel ik kan tåle libero bleer mere da de gav ham rød numse hele tiden..
så sagde jeg til steffen.. om det ik var en god ide at skifte til dem i lidl for dem har han da aladrig haft problemer med.. han svarede:" det styrer du skat" haah

Anmeld

25. februar 2009

Louise mortil4

NEJ det gør jeg ikke, han er fuldstændig lige glad med va det er for et mærke vi bruger og prøv at spørg ham hva str det er, det aner han ikke, han bruger bare de bleer jeg køber og skal han ud og hente bleer, så skal han lige ha en besked med hvor str og mærke står. Han har dog bestemt at vi skal bruge skumklude i stedet for vådservietter, det fungerer nu også meget godt, når man lige har vænnet sig til det.

Knus Louise

Anmeld

25. februar 2009

Kaufie

Her har jeg også en mand, der gerne kører for at komme i Aldi for at hente bleer..... Men jeg tror nu lige så meget det er fordi de er billige - og stadig har scoret højt i diverse tests.

Vi har kun brugt Newborn Libero udover Vibelle - så har ikke det store sammenligningsgrundlag.

Anmeld

25. februar 2009

Juniors mor

Her diskuterer vi også bleer - ja, faktisk diskuterer vi ikke særlig meget, for vi er ret enige..... Vi bruger dem fra Lidl, dem har vi kun gode erfaringer med - og så er de jo billige!!
Til Magnus bruger vi Libero, men han kommer også over i en Lidl-ble, så snart han har vokset sig stor nok til det
Kæresten kører også gerne en tur i Lidl for kun at hente bleer.......-og for at slippe for dem fra Netto

Anmeld

25. februar 2009

Susan1978

Her bestemmer jeg.. ikke fordi det kun er mig der skifter, for det gør vi begge lige meget. Men jannik går bare slet ikke op den slags..

kan huske han engang havde købt en pakke pampers.. og jeg flegnede helt på ham om han var rigtig klog, for vi kunne altså få 2 pakker meget bedre bleer i aldi eller netto til samme pris..

siden den dag har han kun købt det jeg har bedt ham om. Men jeg skal virkelig også skrive mærke og størrelse ellers kommer han hjem med noget forkert.

Anmeld

25. februar 2009

BellaT

Jaeh, tror også min kæreste går under betegnelsen underlig mand så. Det er dejligt.
Vi er enige om at Libero er bedst til Phlipper.
Vi kan faktisk sagtens snakke børn og bleer og pasning og opdragelse og være næsten enige i alt. Indtil videre ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.