Måske en hjælp/støtte halløj, til dem med for tidligt fødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Hvem?

signe. skriver:

Hej alle Jer, med for tidligt fødte, og andre er selvfølgelig også velkomne.

Jeg har inde på min blog lavet en fane der hedder for tidligt fødte. Derinde fortæller jeg hudløst ærligt om hele mit forløb med Hasse. Forløbet med Laurits kommer ikke med som sådan, da det jo gik langt over forventning(på den gode måde)

Michelle(Viktors mor) har kontaktet mig derinde, og derfor tænkte jeg at I andre måske også kunne have gavn af at læse, og evt komme med soørgsmål. Vi var igennem en masse med Hasse, og indlagt på 3 forskellige hospitaler, så føler lidt jeg har lidt erfaring jeg gerne vil øse lidt ud af, og ellers også bare stå klar med støtte og en skulder. Der vil være mulighed for at få mit mobilnummer/mail/adresse til videre kontakt.

Jeg gør dette for jeres skyld! Håber nogen har lyst/overskud til at atge imod dedn hjælpende hånd, som forhåbentlig kan lette jeres hjerter

www.signehejlesen.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

signe.

Bondefruen skriver:

hihi, årh tak søde

Anmeld

14. december 2011

Mumto3

signe. skriver:

Ja jeg regner med at opdatere nu her, hvor begge børn sover. den ældste er syg, så har ikke lige haft tid Jeg regner med at berette helt frem til udskrevelsen, men beretningen fra hospitalet, bliver mere bare sådan lidt i tal, f.eks at han lå 9 uger i respirator i alt osv. da det er for stor en mundfuld at fortælle konkret om opholdet. Dette vil jeg hellere gøre privat med dem der har behov for det

Selvom det er barsk læsning, så glæder jeg mig til at læse videre på jeres historie (uha...det kom til at lyde forkert...men ved ikke lige hvordan jeg ellers skal formulere det)

God bedring til den store!

Anmeld

14. december 2011

signe.

Mumto3 skriver:

Selvom det er barsk læsning, så glæder jeg mig til at læse videre på jeres historie (uha...det kom til at lyde forkert...men ved ikke lige hvordan jeg ellers skal formulere det)

God bedring til den store!

Det er helt i orden Jeg forstår hvad du mener Tusind tak, hans feber er heldigvis faldet.. bette pus..

Anmeld

14. december 2011

MinNoah

Jeg har selv arbejdet med ftf som sygeplejerske, så følger gerne med i dine beretninger!

Stopper det ved "at din kæreste må køre efter i egen bil" eller er der mere jeg ikke kan finde

Anmeld

14. december 2011

signe.

MinNoah skriver:

Jeg har selv arbejdet med ftf som sygeplejerske, så følger gerne med i dine beretninger!

Stopper det ved "at din kæreste må køre efter i egen bil" eller er der mere jeg ikke kan finde

jeg er i skrivende stund ved at opdatere inde på siden

Anmeld

14. december 2011

signe.

Siden på min blog er nu fuldt opdateret!

www.signehejlesen.blogspot.com

Anmeld

14. december 2011

4xGreve

Jeg vil også gerne række min hånd ud til forældre der har behov for det, og jeg deler gerne mit nummer/mail/adresse.

Jeg selv har født en pige i uge 26+1 - jeg ved bestemt ikke alt men kan så udemærket huske hvordan det varvat stå i den siuation den gang. 

Anmeld

14. december 2011

signe.

4xGreve skriver:

Jeg vil også gerne række min hånd ud til forældre der har behov for det, og jeg deler gerne mit nummer/mail/adresse.

Jeg selv har født en pige i uge 26+1 - jeg ved bestemt ikke alt men kan så udemærket huske hvordan det varvat stå i den siuation den gang. 

Anmeld

14. december 2011

signe.

nilletøz skriver:

Jeg har været inde og læse det, og man blir virkelig revet med!!

Rtigtig flot du hjælper andre på den måde!

Det tager jeg hatten af for 

Tusind tak. Det er nu blevet skrevet færdigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.