Måske en hjælp/støtte halløj, til dem med for tidligt fødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.240 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. december 2011

signe.

Hej alle Jer, med for tidligt fødte, og andre er selvfølgelig også velkomne.

Jeg har inde på min blog lavet en fane der hedder for tidligt fødte. Derinde fortæller jeg hudløst ærligt om hele mit forløb med Hasse. Forløbet med Laurits kommer ikke med som sådan, da det jo gik langt over forventning(på den gode måde)

Michelle(Viktors mor) har kontaktet mig derinde, og derfor tænkte jeg at I andre måske også kunne have gavn af at læse, og evt komme med soørgsmål. Vi var igennem en masse med Hasse, og indlagt på 3 forskellige hospitaler, så føler lidt jeg har lidt erfaring jeg gerne vil øse lidt ud af, og ellers også bare stå klar med støtte og en skulder. Der vil være mulighed for at få mit mobilnummer/mail/adresse til videre kontakt.

Jeg gør dette for jeres skyld! Håber nogen har lyst/overskud til at atge imod dedn hjælpende hånd, som forhåbentlig kan lette jeres hjerter

www.signehejlesen.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Gaia

14. december 2011

Mumto3

Jeghar lige været inde og læse starten af din beretning. Hold da op hvor bliver man revet med!!! -men er der mere efter at de vælger at overflytte dig til Skejby? Jeg kunne ikke finde mere på siden.

Anmeld

14. december 2011

Christina.78

14. december 2011

signe.

Mumto3 skriver:

Jeghar lige været inde og læse starten af din beretning. Hold da op hvor bliver man revet med!!! -men er der mere efter at de vælger at overflytte dig til Skejby? Jeg kunne ikke finde mere på siden.

Ja jeg regner med at opdatere nu her, hvor begge børn sover. den ældste er syg, så har ikke lige haft tid Jeg regner med at berette helt frem til udskrevelsen, men beretningen fra hospitalet, bliver mere bare sådan lidt i tal, f.eks at han lå 9 uger i respirator i alt osv. da det er for stor en mundfuld at fortælle konkret om opholdet. Dette vil jeg hellere gøre privat med dem der har behov for det

Anmeld

14. december 2011

An&Jo

hvor er det flot af dig..

synes det er stort at du vælger at hjælpe andre på den måde..

Anmeld

14. december 2011

signe.

hvor er det flot af dig..

synes det er stort at du vælger at hjælpe andre på den måde..

Tak. Jeg håber bare at nogen kan bruge det til noget. Jeg synes selv jeg manglede nogen dengang som helt præcist vidste hvad jeg gik igennem, og nu eftersom jeg både har lagt på Skejby og OUH, har jeg også lidt erfaring fra de forskellige læger og steder, gode som dårlige. Der er nogle af de ting vi har oplevet som jeg kun vil snakke om privat da jeg ikke bryder mig om at udstille eventuelle læger eller hospitaler på nettet

Ved at jeg vidergiver til andre i samme båd, får jeg også bearbejdet mere og mere, for selv efter 19 måneder er jeg ikke kommet mig over det endnu...

Anmeld

14. december 2011

An&Jo

signe. skriver:

Tak. Jeg håber bare at nogen kan bruge det til noget. Jeg synes selv jeg manglede nogen dengang som helt præcist vidste hvad jeg gik igennem, og nu eftersom jeg både har lagt på Skejby og OUH, har jeg også lidt erfaring fra de forskellige læger og steder, gode som dårlige. Der er nogle af de ting vi har oplevet som jeg kun vil snakke om privat da jeg ikke bryder mig om at udstille eventuelle læger eller hospitaler på nettet

Ved at jeg vidergiver til andre i samme båd, får jeg også bearbejdet mere og mere, for selv efter 19 måneder er jeg ikke kommet mig over det endnu...

det var os en ret barsk omgang i var igennem, så vidt jeg husker..

Kan godt forstå du ikke vil udlevere læger osv på nettet, fuldt respekt for det.

men endnu engang, jeg synes det er stort..

Anmeld

14. december 2011

signe.

An&Jo skriver:

det var os en ret barsk omgang i var igennem, så vidt jeg husker..

Kan godt forstå du ikke vil udlevere læger osv på nettet, fuldt respekt for det.

men endnu engang, jeg synes det er stort..

Ja det var det, ikke for sarte sjæle så at sige.  Den dag i dag kan jeg slet ikke se hvordan jeg klarede det, men efterfølgende har jeg også få sat diagnose på de følelser jeg gik med på sygehuset, men diagnosen er heldigvis væk igen.. så har jeg ikke nævnr for priavte detaljer, hehe.

Tusind tak, det er virkelig dejligt med positiv respons på det jeg gjorde. Gik hele dagen i forgårs " skal jeg, skal jeg ikke????" men hvis det kan hjælpe bare lidt, så er jeg glad... og de folk der har behov, kan kommentere derinde, og derved kan man udveklse mail eller nummer eller andet. Og det er også for folk som ikke står i situationen, men som måske bare gerne vil høre mere, eller kender nogle de gerne vil støtte op om..

Anmeld

14. december 2011

nilletøz

Jeg har været inde og læse det, og man blir virkelig revet med!!

Rtigtig flot du hjælper andre på den måde!

Det tager jeg hatten af for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.