Hunde fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Ja, der hvor jeg købte min fra, de havde en anden chi der snart skulle føde, hun fødte 6 - 1 døde så, da han var 8 uger, men 6 drenge kom der ud

wooow det var mange.... så havde den sikkert haft flere gange :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

hvis ikke hun ellers har gjort det.. så sker det da nok... halser hun??

Det har hun ikke og halser mener du gør? - for nej ikke mere end hun plejer, hun sover i kassen

Anmeld

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

wooow det var mange.... så havde den sikkert haft flere gange :-)

Niks, det var første kuld

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Det har hun ikke og halser mener du gør? - for nej ikke mere end hun plejer, hun sover i kassen

nej lige som hvis hun er forpustet - dét er som regl det første tegn på nuuuuu sker der snart noget

Anmeld

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

nej lige som hvis hun er forpustet - dét er som regl det første tegn på nuuuuu sker der snart noget

Jamen den lille hund er jo så stor nu, at det ret svært at vide, men vil mene hun er

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Jamen den lille hund er jo så stor nu, at det ret svært at vide, men vil mene hun er

det er med tungen ud af munden jeg mener... ligesom hvis de har løbet

Anmeld

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

det er med tungen ud af munden jeg mener... ligesom hvis de har løbet

Hun sover som sagt lige nu, så nu er der jo ikke noget at se

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Hun sover som sagt lige nu, så nu er der jo ikke noget at se

oki

Anmeld

14. december 2011

mortilfreja

Vores hund fødte for 3 måneder siden.. Hun startede med at sidde og "halse" med tungen ud af munden som var hun vildt forpustet, selvom hun lige havde sovet.. Så blev hun urolig og begyndte at skrabe i tæpper og dyner som for at bygge redde..

Efter 6 timer kom den første hvalp og alle 3 hvalpe var født inden for 1 ½ time..

Vores hund fødte på dag 58. Hun er en lille hund.. Blanding mellem puddel/chihuahua så kan godt være at jeres hund er ved at føde

Signalerne du skal lægge mærke til er: Hun bliver urolig og ved ik hvor hun skal gøre af sig selv.. Hun "halser" sidder med tungen ude af munden.. Hun piver eller gemmer sig og gerne vil være i fred..

Masser af håndklæder klar, næsesuger til at suge evt slim fra næse og en steril saks og lidt snor hvis moderen ikke selv bider navlesnoren over..

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.