Hunde fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.575 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. december 2011

GønskE

Er der nogen der har et godt råd med på vejen, som i selv oplevede eller fik inden jeres hund skulle føde?  

Eller bare i det hele taget noget i gerne vil sige videre - for vi skal igennem en fødsel for en chihuahua senere i dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Er der nogen der har et godt råd med på vejen, som i selv oplevede eller fik inden jeres hund skulle føde?  

Eller bare i det hele taget noget i gerne vil sige videre - for vi skal igennem en fødsel for en chihuahua senere i dag  

ro - ro og atter ro..

og massere af håndklæder...  

nu får de heldigvis ikke så mange hvalpe de små hunde..

men jeg havde for lidt "gamle håndklæder" da min hund skulle føde - havde ski ikke regnet med 10

Anmeld

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

ro - ro og atter ro..

men jeg havde for lidt "gamle håndklæder" da min hund skulle føde - havde ski ikke regnet med 10

Det var da to brugbar råd, fantastisk og nej, hun får nok også kun 3-4 stykker  

Anmeld

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

ro - ro og atter ro..

Hvor længe gik da, fra din hund begyndte at skrave i kassen og sove der, til hun fødte?

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Hvor længe gik da, fra din hund begyndte at skrave i kassen og sove der, til hun fødte?

hun startede med at "bygge redde" 14 dage før ca.

Da hun gik i fødsel tog det 10 timer til sidste hvalp var kommet.. der gik næsten på minut 1 time mellem hver

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

åhhh jo og ekstra tøj fremme til dig...

det havde jeg ikke - og kaos fremkom da hun havde født 3 hvalpe i skødet på mig

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Det var da to brugbar råd, fantastisk og nej, hun får nok også kun 3-4 stykker  

guuud får de alligevel sååå mange??

troede faktisk kun de som regl fik 1-2 hvalpe

Anmeld

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

hun startede med at "bygge redde" 14 dage før ca.

Da hun gik i fødsel tog det 10 timer til sidste hvalp var kommet.. der gik næsten på minut 1 time mellem hver

Okaj hold da op, for hende her er først begyndt på det i dag, og hun er sat til den 11, så vi regnede det for et tegn for, at det sker i dag og masser tøj, fantastisk

Anmeld

14. december 2011

Toshiba

GønskE skriver:

Okaj hold da op, for hende her er først begyndt på det i dag, og hun er sat til den 11, så vi regnede det for et tegn for, at det sker i dag og masser tøj, fantastisk

hvis ikke hun ellers har gjort det.. så sker det da nok... halser hun??

Anmeld

14. december 2011

GønskE

Toshiba skriver:

guuud får de alligevel sååå mange??

troede faktisk kun de som regl fik 1-2 hvalpe

Ja, der hvor jeg købte min fra, de havde en anden chi der snart skulle føde, hun fødte 6 - 1 døde så, da han var 8 uger, men 6 drenge kom der ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.