Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
katrine26 skriver: ja skal jeg gøre. kan se du er fra nordsjælland. hvor i nordsjælland.?
ja skal jeg gøre.
kan se du er fra nordsjælland. hvor i nordsjælland.?
Det vae mere så kunne du måske hente den også slap du for at betale porto. Er nemlig selv fra nordsjælland.
katrine26
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ok..ja hvad tid skal du det. ellers koster det 40 kr i porto fordi den vejer 550g.
jeg tager senest afsted fra hillerød kl. 15 da jeg skal til albertslund.
Katrine26
katrine26 skriver: ok..ja hvad tid skal du det. ellers koster det 40 kr i porto fordi den vejer 550g. jeg tager senest afsted fra hillerød kl. 15 da jeg skal til albertslund. Katrine26
Hej Katrine.
Har du flere bøger du vil sælge? For så er jeg interesseret!
katrine26 skriver: Det er da en super fed bogide. jeg har selv bogen som hedder Kærlig Hilsen mor som jeg skal udfylde til vores søn.. Så er det meningen man skal fortælle om om ens liv og om hvordan man mødtes og havd man lavet før vi blev forældre osv. Ligger faktisk inde med 4 stk af dem for købte på tilbud vis nogle skulle have interresse i at købe en. har heller ikke kunne finde nogle som en bedstefar skal udfylde. Katrine26
Det er da en super fed bogide. jeg har selv bogen som hedder Kærlig Hilsen mor som jeg skal udfylde til vores søn..
Så er det meningen man skal fortælle om om ens liv og om hvordan man mødtes og havd man lavet før vi blev forældre osv.
Ligger faktisk inde med 4 stk af dem for købte på tilbud vis nogle skulle have interresse i at købe en.
har heller ikke kunne finde nogle som en bedstefar skal udfylde.
Vi har en fra min datters farfar. Jeg kan simpelthen ikke huske hvad den hedder men det er en gammel, antik bog.
Desværre tror jeg aldrig at han får taget sig sammen til at udfylde den
Frk.J skriver: Hej Katrine. Har du flere bøger du vil sælge? For så er jeg interesseret!
skal kigge. ved ik lige hvornår det bliver har nemlig et barn med lungebetændelse som optager alt min tid..så gider du ikke sende mig en pb så jeg ikke glemmer det..tak..
th skriver: vil meget gerne købe en hvis du har flere tilbage. du kan sende en pb med konto ogreg. hvis det kan lade sig gøre. det skal være med porto da jeg er fra odense
vil meget gerne købe en hvis du har flere tilbage. du kan sende en pb med konto ogreg. hvis det kan lade sig gøre. det skal være med porto da jeg er fra odense
skal lige have kigget..men ved ik lige hvornår det bliver har et syg barn som tager alt min tid lige pt..er du ikke sød at sende mig en pb så jeg ikke glemmer det...tak.
hej med jer jeg synes også ideen er fantastisk og jeg har for længe siden købt denne her som kan bruges af både bedstemor og bedstefar eller hvad de nu kaldes i jeres familier
den hedder "til mit barnebarn" her er et link:
http://www.bogpriser.dk/work-88702-til-mit-barnebarn/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128