Mormor, fortæl nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.398 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Quinnie

Ja, den bog har jeg lige købt, og synes bare idéen er så sød med at mormor så skal udfylde bogen til sit barnebarn.
Har søgt uden held om man kan få andre af den slags bøger, da vi har en bedstefar der ville være fantastisk til at skrive om sit liv, så ville høre alle jer skønne mennesker om I kender til andre bøger i den stil?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

quindelist

Quinnie skriver:

Ja, den bog har jeg lige købt, og synes bare idéen er så sød med at mormor så skal udfylde bogen til sit barnebarn.
Har søgt uden held om man kan få andre af den slags bøger, da vi har en bedstefar der ville være fantastisk til at skrive om sit liv, så ville høre alle jer skønne mennesker om I kender til andre bøger i den stil?

På forhånd tak

Den er også i en "farmor fortæl nu" udgave (vi har købt en af hver) men har forgæves ledt efter en bedstfar udgave

Anmeld

13. december 2011

Quinnie

quindelist skriver:

Den er også i en "farmor fortæl nu" udgave (vi har købt en af hver) men har forgæves ledt efter en bedstfar udgave

ja, det var nemlig lige sådan én jeg også godt kunne bruge
Synes bare det er sådan en god idé. Ville have elsket hvis min mormor havde skrevet sådan en til mig

Anmeld

13. december 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Quinnie skriver:

På forhånd tak

hvor har du fundet sådan en bog?...

Anmeld

13. december 2011

Quinnie

Malle skriver:

hvor har du fundet sådan en bog?...

Jeg købte den i Bog og Ide til 149 kr Den er vidst næsten først lige udkommet - tror jeg

Anmeld

13. december 2011

katrine26

Det er da en super fed bogide. jeg har selv bogen som hedder Kærlig Hilsen mor som jeg skal udfylde til vores søn..

Så er det meningen man skal fortælle om om ens liv og om hvordan man mødtes og havd man lavet før vi blev forældre osv.

Ligger faktisk inde med 4 stk af dem for købte på tilbud vis nogle skulle have interresse i at købe en.

har heller ikke kunne finde nogle som en bedstefar skal udfylde.

Katrine26

Anmeld

13. december 2011

Quinnie

katrine26 skriver:

Det er da en super fed bogide. jeg har selv bogen som hedder Kærlig Hilsen mor som jeg skal udfylde til vores søn..

Så er det meningen man skal fortælle om om ens liv og om hvordan man mødtes og havd man lavet før vi blev forældre osv.

Ligger faktisk inde med 4 stk af dem for købte på tilbud vis nogle skulle have interresse i at købe en.

har heller ikke kunne finde nogle som en bedstefar skal udfylde.

Katrine26

Ej, det var godt nok også en sød én. Hvad koster den bog?

Anmeld

13. december 2011

katrine26

Ja den er super sød. mener jeg gav mellem 100-150 for den.

du må godt købe en for 50 plus porto

katrine26

Anmeld

13. december 2011

Quinnie

katrine26 skriver:

Ja den er super sød. mener jeg gav mellem 100-150 for den.

du må godt købe en for 50 plus porto

katrine26

Det vil jeg MEGET gerne, gik lige ind og læste om den og den lyder jo bare så fin Vil du sende pb med oplysninger?

Anmeld

13. december 2011

katrine26

ja skal jeg gøre.

kan se du er fra nordsjælland. hvor i nordsjælland.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.