Hvordan var det at få nr. 2?? (i forhold til nr.1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

LR85

opper, er også nysgerrig.

-Louise 15+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Corn

Der er to år mellem 1 og 2 og det synes jeg var hårdt, måske fordi jeg var meget alene med dem, da manden arbejdede meget.

Den store var ikke stor nok til at kunne selv, og den lille kunne slet ikke noget. Og jeg har været meget afhængig af, at den store kunne meget, så heldigt at han er meget selvstændig.

Dog var 2 helt fantastisk til at sove, hvilket 1 aldrig har været, så selvom jeg var meget "på" hele tiden, så fik jeg da min søvn.

De to år imellem viser sig nu, at være helt fantastisk for de er seks og fire og leger supergodt sammen...

Med nummer 3 er det helt anderledes. Han er super nem og kan tages med overalt. Sover uden problemer og græder aldrig...

3'ere skulle være meget harmoniske og det lever han helt om til(der er tre år mellem 2 og 3, hvilket jeg synes er en super aldersforskel)

Anmeld

14. december 2011

Alban

Min 3 er er også meget velafbalanceret og harmonisk klare sig super i skolen har altid og er altid nem og ligetil nr 4 er kun 3 mdr men indtil nu også helt fantastisk nem de to første var hårde men også tættest på hinanden, den første han er nu 15 nr to 12 nr 3 , 8 og nr 4 , 3 mdr de to sidste har været super let ogafslappende men stadig kan man ikke indrette sig efter barnet men barnet indretter sig efter familien måske det er det der gør forskellen ( sorry for mangel på afsnit osv skriver fra Tlf) Ældste en dreng to midterste piger den sidste en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.