Barnetsbog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. december 2011

EKBJ

Nogen der skriver barnetsbog? Hvis ja, hvornår begyndte i og hvad skriver i fx ned i det? Overvejer rigtig meget og gå igang nu når jeg er halvvejs.. (skrive lidt for hver uge op til terminen). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Pige2009

EKBJ skriver:

Nogen der skriver barnetsbog? Hvis ja, hvornår begyndte i og hvad skriver i fx ned i det? Overvejer rigtig meget og gå igang nu når jeg er halvvejs.. (skrive lidt for hver uge op til terminen). 

Begyndte lige inden Laura blev født Har bogen "Minder og gemmer"

Anmeld

13. december 2011

Benjamins'mor

Jeg skrev i min, gør jeg ikke så meget mere.

Men skrev faktisk allerede fra NF og lagde billeder ind.

Anmeld

13. december 2011

lycly

EKBJ skriver:

Jeg har en bog jeg har skrevet i fra hun blev født. Sådan med afsnit om fødslen, dåben, familie træ, første lyde osv. 

Ville ønske at jeg havde lavet en slags dagbog under graviditeten, sådan uge for uge. Det havde været sjovt at læse senere hen

Anmeld

13. december 2011

Giraffen

EKBJ skriver:

det var mit første køb og jeg begyndte at skrife efter NF hvor vi ligesom fik bekræftet at der var liv og glade dage derinde

Anmeld

13. december 2011

pemiro

EKBJ skriver:

Begyndte at skrive da vi havde været til nf, og har så skrevet minder fra da jeg fandt ud af det
Skriver mine tanker, fars tanker, scanninger, første livstegn inde i maven, stamtræ, dåbsdag, fødselsdag, længde vægt osv..
Plus jeg sætter alle vores scanningsbilleder ind i den også

Anmeld

13. december 2011

Annana89

Jeglommer lige med et tillægsspørgsmål, håbet det er ok!?

Hvilke bøger kan i anbefale man køber?

Anmeld

13. december 2011

Kageelsker

Jeg har skrevet lige fra da vi opdagede jeg var gravid. Begyndte dog først at skrive i selve bogen efter NF.

Jeg har skrevet en del notater, bl.a. en "dagbog" med højdepunkter fra graviditeten (positiv test, scanninger, første gang jeg mærkede liv, jordemoderbesøg osv.), som skal skrives ind i selve bogen.

Har bogen Barnets første år - minder og gemmer, og syntes den er super fordi man kan udvide med ekstra sider og billedlommer, så man er ikke begrænset i hvor meget man vil skrive

Anmeld

14. december 2011

EKBJ

LunaLykke skriver:

Jeg har en bog jeg har skrevet i fra hun blev født. Sådan med afsnit om fødslen, dåben, familie træ, første lyde osv. 

Ville ønske at jeg havde lavet en slags dagbog under graviditeten, sådan uge for uge. Det havde været sjovt at læse senere hen

Jeg overvejer og gå igang med at skrive når jeg er 20+0, det vil sige på tirsdag :-). 

og så skrive lidt om skanningen her på fredag!!  

Anmeld

14. december 2011

lycly

EKBJ skriver:

Jeg overvejer og gå igang med at skrive når jeg er 20+0, det vil sige på tirsdag :-). 

og så skrive lidt om skanningen her på fredag!!  

Det synes jeg helt klart du skal gøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.