nf scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. december 2011

merle2010

så har vi været til nf scanning idag

den lille var så vild at det var svært at scanne, den spjættede med arme og ben og hele kroppen

jeg var ikke i 12 +3 som jeg havde regnet med, men blev sat frem så jeg er 13 +2

det risikoen var 1 : 575 hvilket hun syntes var rigtig flot..

hvad var jeres beregninger??

bare fordi jeg kiggede på dem fra min datter og der hed tallene 1: 20071

synes det er lidt mærkeligt hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

smokin

hmmmm jeg synes dit tal er meget lavt i forhold til at grænsen er 350 (så vidt jeg husker......) 

Anmeld

13. december 2011

JJH

mit var 1:16000 eller deromkring, men fik at vide ved 1:300 var der 96,4% chance for et rask barn.

Anmeld

13. december 2011

Annana89

Har lige været til imfomøde om NF-beregningen og alt over 1:300 regnes for lav riciko! 

Anmeld

13. december 2011

merle2010

Zette skriver:

hmmmm jeg synes dit tal er meget lavt i forhold til at grænsen er 350 (så vidt jeg husker......) 

hende damen der scannede mig, sagde at alt over 300 betragtedes som normalt...

og hun sagde jeg havde nogle pæne tal..

men synes da også selv det er lidt lavt, når min datters var så højt..

Anmeld

13. december 2011

Kruse90

Jeg fik en tal der hed 1:21000

Anmeld

13. december 2011

Kløver

Hvor dejligt med masser af liv. Har ik så meget forstand på tallene, selv har jeg regnet med det var godt hvis de sagde det var godt :-)

Anmeld

13. december 2011

Vial

Synes du skal kontakte hospitalet og få en forklaring. Noget har da trukket ned. Måske du er længere henne?

Tænker, at du lige skal høre om blodprøve var god og om der var tydelig næseben. Du er jo på den rigtige side, men man tænker jo sit, når tallet er så lavt. Måske en fordel at man ikke fik tallet, men som nogle steder bare fik høj eller lav risiko. Så havde du ikke været bekymret i dag.

Anmeld

13. december 2011

merle2010

Annana89 skriver:

Har lige været til imfomøde om NF-beregningen og alt over 1:300 regnes for lav riciko! 

nåhr oki.. så er jeg mere rolig

kan heller ikke forstå hun ville sige at der var en meget lille risiko, hvis tallet var lavt..

hun sagde man ikke kunne sammenligne to forskellige børn og to forskellige graviditeter, da det altid ville være forskelligt..

men bliver da alligevel nervøs...

Anmeld

13. december 2011

smokin

merle2010 skriver:

hende damen der scannede mig, sagde at alt over 300 betragtedes som normalt...

og hun sagde jeg havde nogle pæne tal..

men synes da også selv det er lidt lavt, når min datters var så højt..

Ok men der er garanteret heller ikke noget i vejen. Jeg synes du skal snakke med dem hvis du er urolig og ellers glæde dig over at du snart bliver mor igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.