frygten for baby ikke lever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

MortilCilas

Du kan få nogle piller der skulle gøre at du kunne komme af med afføringen, det fik jeg da jeg havde født, da jeg ikke kunne

Men nej, du er ikke den eneste, jo tættere jeg kom på 1 scanning, var jeg sikker på at min søn var død. Selvom jeg mærked spark osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

channie-g

pemiro skriver:

Hej tøser.
Er jeg den eneste der konstant går med frygten om at baby ikke er i live inde i maven?
Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan, baby havde det fint til NF, og jeg er 14+6 idag, så det er jo ikke længe siden vi så den...
Jeg har somme tider nogle smerter i maven/underlivet, men jeg tror de stammer fra mine tarme (jeg får ret hård mave af jernpillerne, så det er ikke så tit jeg kommer af med noget, og tror måske dette kunne være grunden til smerterne)...

Er der nogle skønne piger derude der har oplevet smerter hvor bebs stadig havde det gangske fint?

jaaa under hele min graviditet hade jeg det sådan, kunne max komme a med noget en gang i ugen og jeg fik endda afføringspiller oveni... så havde mere eller mindre ondt i maven på fuld tid... og har stadig prøblemer med det her 2 mdr efter jeg har født min søn...

Anmeld

13. december 2011

pemiro

Tak for alle jeres beroligende svar.. Håber det bare er hormonerne.. Og så må jeg lige snakke med jordemoder på torsdag..
Håber hun kan gøre så jeg kan høre hjertelyd, har endnu ikke hørt det trods to scanninger(mine tarme lå i vejen og til nf var der ikke lyd på).
Det ku nok berolige mig haha

*elsker de dejlige hormoner*

Anmeld

13. december 2011

merle2010

jeg var så bange for at baby ikke levede

men min mand sagde jeg skulle tage det roligt, når jeg kastede så meget op og havde kvalme hele tiden..

idag var vi til en perfekt nakkefolds scanning, og den lille lå og sprællede helt vildt...

så dejligt..

jeg har også mange smerter i underlivet, men det havde jeg også under sidste graviditet og ud kom en sund og rask lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.