frygten for baby ikke lever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. december 2011

pemiro

Hej tøser.
Er jeg den eneste der konstant går med frygten om at baby ikke er i live inde i maven?
Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan, baby havde det fint til NF, og jeg er 14+6 idag, så det er jo ikke længe siden vi så den...
Jeg har somme tider nogle smerter i maven/underlivet, men jeg tror de stammer fra mine tarme (jeg får ret hård mave af jernpillerne, så det er ikke så tit jeg kommer af med noget, og tror måske dette kunne være grunden til smerterne)...

Er der nogle skønne piger derude der har oplevet smerter hvor bebs stadig havde det gangske fint?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

EKBJ

pemiro skriver:

Hej tøser.
Er jeg den eneste der konstant går med frygten om at baby ikke er i live inde i maven?
Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan, baby havde det fint til NF, og jeg er 14+6 idag, så det er jo ikke længe siden vi så den...
Jeg har somme tider nogle smerter i maven/underlivet, men jeg tror de stammer fra mine tarme (jeg får ret hård mave af jernpillerne, så det er ikke så tit jeg kommer af med noget, og tror måske dette kunne være grunden til smerterne)...

Er der nogle skønne piger derude der har oplevet smerter hvor bebs stadig havde det gangske fint?

Jeg har døjet meget med smerter i underlivet. Og bebse LEVER og har det vidst rigtig godt der inde!!:-) 

Anmeld

13. december 2011

Muffinmus

Mange grqaviditeter er fyldt med diverse smerter og det er helt ok i næsten alle tilfælde:-)

Først somn stik og jag og mens smerter, så fordi ens ligamenter er så slemme man måske knap kan rejse sig, så halsbrand, så graviditetshovedpine og så fylder babyen og trykker på diverse ting og sparker ens ribben i smadder...

Så ja, har oplevet masser af diverse smerter uden at mine børn har fejlet noget:-)

Anmeld

13. december 2011

GitteC78

Jeg tror nu ikke du skal være så bange for at den lille ikke lever. De smerter du har, lyder mere som livmoderen der gør sig større og som forberere sig til fødslen.

Anmeld

13. december 2011

pemiro

GitteC78 skriver:

Jeg tror nu ikke du skal være så bange for at den lille ikke lever. De smerter du har, lyder mere som livmoderen der gør sig større og som forberere sig til fødslen.

Det føles dog bare ikke ligesom ligamentsmerter... Jeg har godt nok stoooort set næsten ingen lige pt, men havde mange i starten og det var mere som om der stod en og hev i livmoderens sider..
Det her føles mere som når man har kraftig hård mave, og hvis jeg så skal tisse (specielt efter en nat uden toiletbesøg), så bliver det meget værre... :/ det er til at holde ud, og kan sagtens lave ting uden at være påvirket.. men argh hvor er det træls... Er så bange for noget er galt fordi jeg allerede glæder mig enormt til den kommer til sommer :/

Anmeld

13. december 2011

tweety2060

Først; tillykke
Dernæst må jeg jo med skamme indrømme at jeg havde det på lignende måde.... Jeg frygtede hver jordmoder konsultation, hver scanning ... Frygtede om den lille levede dk fejlede noget, men heldigvis blev min frygt gjort til skamme.....
Håber inderligt du og den lille har det godt hvis du er så meget i tvivl så vil jeg opfordre dig til at snakke med lægen el din jordmoder....

Anmeld

13. december 2011

l.kjoeller

pemiro skriver:

Hej tøser.

Jeg kan også blive nervøs ind i mellem. har en tendens til at få ondt men så hende til md i dag så var falsk alarm. er vidst hormonerne der gør vi bliver nervøse

Anmeld

13. december 2011

HopinWishin

Jeg tænker på det hver dag... især hvis jeg intet har mærket i løbet af dagen.....

Håber ikke jeg forstætter med de tanker de næste 8 mdr!

Anmeld

13. december 2011

pemiro

tweety2060 skriver:

Først; tillykke
Dernæst må jeg jo med skamme indrømme at jeg havde det på lignende måde.... Jeg frygtede hver jordmoder konsultation, hver scanning ... Frygtede om den lille levede dk fejlede noget, men heldigvis blev min frygt gjort til skamme.....
Håber inderligt du og den lille har det godt hvis du er så meget i tvivl så vil jeg opfordre dig til at snakke med lægen el din jordmoder....

Jeg skal til jordemoder første gang på torsdag, så må høre hende ad..
Desuden har vi en scanning på lørdag som vi har købt os til
Det kan måske være derfor jeg blir nervøs nu når det er så tæt på..

Åh håber bare alt er ok derinde

Anmeld

13. december 2011

CaWi

Har også selv haft det på samme måde. Stik og jag kommer jævnligt, og ja også om natten når jeg skal tisse, kan der komme jag i blæreren når den tømmes. Men ja, det er da til at leve med

Har også været meget nervøs om barnet nu også levede. Selv på trods af fin NF-scanning. Fra uge 12 til 16 synes jeg ligesom ikke rigtig der skete noget med maven, men da den begyndte at vokse mere og blive hård, kunne jeg jo ikke andet end at tænke, at så længe maven vokser, så vokser baby også.

Nu glæder vi os bare til at se den om to dage til MD-scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.