Anonym skriver:
Hmm ja hvor skal jeg starte??
Jeg er helt vildt med min kæreste ingen tvivl om det, jeg er ikke nået dertil hvor jeg kan sige at jeg elsker ham endnu, men vi har os kun været sammen i knap 2 mdr..
Men her de sidste dage er jeg blevet vildt meget i tvivl..
Hvis vi har sex én gang i ugen, så er jeg heldig!! Jeg er en af dem der synes sex er en meget vigtig ting i et forhold, og fungerer det ikke, kan resten heller ikke fungere.. Jeg har et behov der hedder ihvertfald nogle gange om ugen, og ikke bare én gang i ugen.. 
Derudover er han kommet med nogle ret uheldige udtalelser på det sidste.. Jeg kæmper med vægten, og med mad i det hele taget.. Jeg har haft anoreksi for nogle år tilbage, og da jeg endelig kom i behandling endte jeg med at veje lidt mere end jeg burde, og det har været utrolig svært for mig at acceptere, så jeg har været på noget kur i samarbejde med lægen osv, og er nu endelig ved at nå ned på en vægt både lægen og jeg kan enes med..
Men min kæreste har jo været så flink at sige at hvis jeg tog for meget på blev han nødt til at gå fra mig, og det holder han på.. Han mener ikke han kan have en tyk kæreste.. 
Derudover har han også fået sagt at han ikke synes jeg gør nok ud af mig selv i hverdagen.. :O Dette giver han udtryk for ved at sige at man godt kan bruge lidt mere end 10 minutter på badeværelset om morgenen.. :O Han har også kommenteret mit tøj, og er der noget han ikke bryder sig om så siger han det, men han siger til gengæld også hvis han synes noget sidder godt på mig..
Har forsøgt at snakke med ham om det, men han holder fast i at det er sådan det er, og hvis ikke jeg kan holde den vægt jeg har nu, så smutter han..
Iih ja, så nu er jeg bare blevet rigtig meget i tvivl om, om det er det rigtige.. 
Du er nødt tila t tænke dig rigtig godt om !
Jeg kom for et år siden u af et forhold, jeg havde været i i over 3 år, takket være at denne her søde fyr viste mig, at et forhold kunne være så meget anderledes, end det jeg var i.
Jeg synes virkelig det er flot, du kan se problemet, det havde jeg et kæmpe problem med - min x ville have jeg gjorde mere ud af mig selv end jeg havde lyst til, jeg måtte ikke snakke med andre fyre, og jeg måtte bestemt ikke sms'e med dem. Jeg skulle sørge for at huset så godt ud og meget meget mere. Han fik mig til at bryde fuldstændig sammen Mange gange, hvor jeg sagde undskyld, for ting, han lige så godt kunne have gjort, men som han mente var min opgave, når jeg var kvinden i huset. Jeg så det ikke som noget problem dengang, for han var jo meget sød, og vi havde nogle skønne øjeblikke indimellem. Men på længere sigt holder det bare ikke.
Et forhold bør bygge på gensidig respekt og kærlig til den anden persons personlighed. Mathias - den søde fyr, der nu er min kæreste, far til vores kommende barn - viste mig, at sådan et forhold faktisk er muligt. Alt det, min x mente var forkert ved mig, vendte Mathias om, og sagde enten, at det ikke var noget der gjorde noget, eller at det var nogen af de ting, han godt kunne lide ved mig.
Nu fortæller jeg dig ikke det her for at sige alt er perfekt, selvfølgelig har vi små diskussioner, men det er faktisk kun over små ting, som hvem der lige skal tage opvasken eller vasketøjet, men det er aldrig højtråbende, altid nede på jorden. Men vi accepterer hinanden som vi er og hjælpes ad.
Det jeg ønsker at vise dig ved dette er, at du kan gøre så meget bedre !
Du har været en hård kamp igennem, min bedste veninde har været igennem både bulimi og anoreksi og jeg ved, hvilken kamp hun var igennem for at komme oven på igen.
Du fortjener en, der kan hjælpe dig med at komme psykisk videre, og ikke få dig til at være på vej til et tilbagefald, som det jo i væreste fald kan føre til, når han siger du ikke må tage på.
Du er NØDT til at tænke på dig selv. Og du er virkelig nødt til at føle efter inderst inde. For et forhold KAN være bedre end det du er i nu, og du fortjener, det er bedre.

Jeg håber det giver lidt mening det jeg skriver, jeg er meget træt. Vil du gerne vide mere, så spørg endelig. Du er også velkommen til at skrive privat.
Held og lykke med det hele