Anonym skriver:
Hmm ja hvor skal jeg starte??
Jeg er helt vildt med min kæreste ingen tvivl om det, jeg er ikke nået dertil hvor jeg kan sige at jeg elsker ham endnu, men vi har os kun været sammen i knap 2 mdr..
Men her de sidste dage er jeg blevet vildt meget i tvivl..
Hvis vi har sex én gang i ugen, så er jeg heldig!! Jeg er en af dem der synes sex er en meget vigtig ting i et forhold, og fungerer det ikke, kan resten heller ikke fungere.. Jeg har et behov der hedder ihvertfald nogle gange om ugen, og ikke bare én gang i ugen.. 
Derudover er han kommet med nogle ret uheldige udtalelser på det sidste.. Jeg kæmper med vægten, og med mad i det hele taget.. Jeg har haft anoreksi for nogle år tilbage, og da jeg endelig kom i behandling endte jeg med at veje lidt mere end jeg burde, og det har været utrolig svært for mig at acceptere, så jeg har været på noget kur i samarbejde med lægen osv, og er nu endelig ved at nå ned på en vægt både lægen og jeg kan enes med..
Men min kæreste har jo været så flink at sige at hvis jeg tog for meget på blev han nødt til at gå fra mig, og det holder han på.. Han mener ikke han kan have en tyk kæreste.. 
Derudover har han også fået sagt at han ikke synes jeg gør nok ud af mig selv i hverdagen.. :O Dette giver han udtryk for ved at sige at man godt kan bruge lidt mere end 10 minutter på badeværelset om morgenen.. :O Han har også kommenteret mit tøj, og er der noget han ikke bryder sig om så siger han det, men han siger til gengæld også hvis han synes noget sidder godt på mig..
Har forsøgt at snakke med ham om det, men han holder fast i at det er sådan det er, og hvis ikke jeg kan holde den vægt jeg har nu, så smutter han..
Iih ja, så nu er jeg bare blevet rigtig meget i tvivl om, om det er det rigtige.. 
Det det kunne jeg selv have skrevet for et halvt år siden! Det er præcis hvad jeg har levet med i 2 år.. Hvis du har brug for noget støtte og nogle gode råd er du velkommen til at skrive privat
Da jeg boede sammen med min x fok jeg også hele tiden af vide at jeg vat for tyk og jeg godt kunne bruge mere tid på mig selv og sådan nogen ting.. Han blev ved med at sige at han ikke kunne være sammen med en pige der var tyk.. Men han støttede ikke op om det overhovedet..
Inden jeg startede på efterskole var jeg også en meget lille pige, men jeg tog meget på, da jeg startede på p-piller.. Så jeg kom til at veje lidt for meget da jeg stoppede.. Men jeg var stadig okay størrelse da mig og min x fandt sammen.. Vi kunne godt lide at gå ud og spise og spiste rimelig usundt, så jeg tig hurtig nogle ekstra kilo på..
Da jeg så gerne ville tabe mig og han brgyndte ar sige jeg skulle tabe mig ellers ville han ikke være sammen med mig, støttede han mig slet ikke.. HAn tværede det bare i hovedet på mig at jeg vejede for meget og kom med en masse hentydninger, hvis vi var ude at spise og sådan noget..
Sender et stort 
Til dig
Du skriver bare hvis du har brug for at snakke med en som har sat i samme situation