er så bange.. har grædt hele natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

msmukke

4xGreve skriver:

puha først får du lige et stort ...

Jeg er gravid med nr. 2 og i løbet af de første 12 uger blødte jeg 3 gang lidt ligesom du beskriver og jeg er idag 30+4...

Håber alt går som det skal...

Mange tak for at du skrev her beroliger rigtig meget at der er andre der har prøvet det samme.. så kan man slappe lidt af igen.. håber også alt går som det skal, det bliver det nød til.. må bare prøve at tænke positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

msmukke

Giraffen skriver:

jeg har også blødt flere ange under graviditeten (6-7 gange) og alt er godt alligevel jeg tror heller ikke blødning i sig selv er farligt medmindre det er utrolig meget, meget klumpet eller i forbindelse med smerte eller slag osv.

Så bare lige lidt opmuntring herfra også

Tak for din opmuntring har læst flere der har sagt at det var skidt når der var klumper, og det var der ikke så de positive tænke skal igang i mit hoved igen

Anmeld

13. december 2011

msmukke

Masig skriver:

Kan godt forstå du er nervøs.. Vi er faktisk nøjagtig lige langt henne .. Og jeg er også vildt nervøs hele tiden selvom jeg ikke har blødt sådan rigtigt... Der kom en enkelt lille dråbe en dag jeg havde været på toilettet, helt frisk blod, men uden smerter og kun den ene dråbe... Men man bliver jo skide nervøs bare det mindste tegn på blod... Men når både jordmoder og læge siger alt er godt, så tror jeg bestemt godt du kan regne med det

Ja bare der er det mindste bliver man vild bange. Man vil jo ikke have der sker noget når det er et ønske man længe har haft
Skal til læge igen torsdag så håber alt os ser fint ud der

Ved du hvilken dato du har termin? kunne være spændene at følge hinanden herinde
så er man ikke mutter alene om alle de ting der kommer til at ske

Anmeld

13. december 2011

morethanperfect

msmukke skriver:

Hej piger.. jeg er 5+6 i dag, i nat begyndte jeg at bløde.. det var ikke frisk blod og ikke vild meget som mens. Men tog til læge i dag. Han var også bekymret så jeg fik lavet en gyn undersøgelse. Alt viste sig at være fint men han kunne godt se der havde været en blødning.. jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde resten af ugen for at holde mig i ro..

ER SÅ BANGE FOR AT DER SKER NOGET

Jeg blødte også i min graviditet men alt var fint .. Men selvf. blir man mega nervøs , det er klart 

Anmeld

13. december 2011

wmillapigenw

jeg har ikke selv prøvet det, men jeg ville ikke gå uden at sende dig en   

håber alt er vel, og som de andre siger, så er der ingenting at være nervøs for hvis du ikke har haft smerter, så skal du kun regere kraftigt på det! krydser for at din spire har det godt!

Anmeld

13. december 2011

Masig

msmukke skriver:

Ja bare der er det mindste bliver man vild bange. Man vil jo ikke have der sker noget når det er et ønske man længe har haft
Skal til læge igen torsdag så håber alt os ser fint ud der

Ved du hvilken dato du har termin? kunne være spændene at følge hinanden herinde
så er man ikke mutter alene om alle de ting der kommer til at ske

Nej det er jo det... Vores har også været lidt længe undervejs så frygter jo at det går galt og man skal vente ligeså længe igen...

Jamen jeg har jo kun kunnet regne termin ud ud fra min cyklus, da jeg ikke har været til scanning endnu, og ud fra beregningen er jeg 5+6 idag og har termin 8. august... Min cyklus var 100% regelmæssig på 28 dage med ÆL på 14. dagen så går ikke udfra terminen kan blive rykket Men skal til scanning d. 21. så må vi jo se hvad de siger dér...

Anmeld

14. december 2011

msmukke

Masig skriver:

Nej det er jo det... Vores har også været lidt længe undervejs så frygter jo at det går galt og man skal vente ligeså længe igen...

Jamen jeg har jo kun kunnet regne termin ud ud fra min cyklus, da jeg ikke har været til scanning endnu, og ud fra beregningen er jeg 5+6 idag og har termin 8. august... Min cyklus var 100% regelmæssig på 28 dage med ÆL på 14. dagen så går ikke udfra terminen kan blive rykket Men skal til scanning d. 21. så må vi jo se hvad de siger dér...

Ja så er vi lige langt henne hvor sjovt det bliver da spændene med en scanning.. vi er hvertfald glade for at vi valgt det og selv betalte, da lægen ikke mente det var nødvendigt.. han ved slet ikke hvor langt jeg er henne og har heller ikke tænkt mig at fortælle om scanningen, han er en virkelig dårlig læge..

Kunne være dejligt at følges med nogen herinde som er igennem det samme

Knus

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

msmukke skriver:

Hej piger.. jeg er 5+6 i dag, i nat begyndte jeg at bløde.. det var ikke frisk blod og ikke vild meget som mens. Men tog til læge i dag. Han var også bekymret så jeg fik lavet en gyn undersøgelse. Alt viste sig at være fint men han kunne godt se der havde været en blødning.. jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde resten af ugen for at holde mig i ro..

ER SÅ BANGE FOR AT DER SKER NOGET

Et trøsteknus fra mig til dig.

Masser af piger bløder lidt, især i starten og det betyder ikke spor, især ikke når det ikke er friskt blod og man ikke har ondt.
Det har jeg også gjort med mine unger.

Så tag du den bare med ro, og nyd resten af ugen derhjemme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. december 2011

4xGreve

msmukke skriver:

Mange tak for at du skrev her beroliger rigtig meget at der er andre der har prøvet det samme.. så kan man slappe lidt af igen.. håber også alt går som det skal, det bliver det nød til.. må bare prøve at tænke positivt

altså hvis det er ved at ske kan du jo hverken gøre fra eller til men det bedst du kan gøre er jo at slappe af og tro på det nok skal gå, men må så indrømme at jeg også tudet hver gang og at jeg også var så utrolig bange og den ene gang jeg blødte var lige som jeg ankom til kirken til min mormor´s begravelse, det var slet ikke til at tackle men tros alt min angst og tude ture så er jeg alligevel kommet så langt

Anmeld

14. december 2011

NNL

Først lige en krammer til dig. Det er aldrig sjovt at være nervøs, men der skal desværre ikke så meget til når man mere end noget andet ønsker at "den" skal blive i maven!

Jeg har selv haft en spontan abort da jeg var 5+2, og vil lige sige at jeg havde ekstremt kraftige menstruations agtige smerter i både underlivet og lænden, og da jeg gik på toilet kom der en klump ud og jeg blødte meget meget voldsomt. Dermed: når man aborterer er man ikke i tvivl! Jeg var i hvert fald ikke...

Så, som mange af de andre siger, er det normalt at bløde lidt under graviditeten. Har heldigvis ikke selv gjort det denne gang, men se hvor mange det er gået godt for alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.