er så bange.. har grædt hele natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. december 2011

msmukke

Hej piger.. jeg er 5+6 i dag, i nat begyndte jeg at bløde.. det var ikke frisk blod og ikke vild meget som mens. Men tog til læge i dag. Han var også bekymret så jeg fik lavet en gyn undersøgelse. Alt viste sig at være fint men han kunne godt se der havde været en blødning.. jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde resten af ugen for at holde mig i ro..

ER SÅ BANGE FOR AT DER SKER NOGET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

MissTas

msmukke skriver:

Hej piger.. jeg er 5+6 i dag, i nat begyndte jeg at bløde.. det var ikke frisk blod og ikke vild meget som mens. Men tog til læge i dag. Han var også bekymret så jeg fik lavet en gyn undersøgelse. Alt viste sig at være fint men han kunne godt se der havde været en blødning.. jeg er blevet sygemeldt fra mit arbejde resten af ugen for at holde mig i ro..

tror ikke du behøver være urolig.. hvis ikke du har haft smerter eller noget og lægen sagde at det så fint ud da han tjekkede dig..

Flere og flere bløder op til flere gange gennem deres graviditet, selvom man siger det er "unormalt". Jeg selv har blødt en 4-5 gange gennem min graviditet og alle gange bare en harmløs blødning pga. en meget sart livmoderhals..

jeg har en super dejlig sund og rask prinsesse i maven endnu og er i dag i uge 31. såå

Klart at man bliver bekymret, men tror ikke du har noget at være urolig for held og lykke

Anmeld

13. december 2011

msmukke

MissTas skriver:

tror ikke du behøver være urolig.. hvis ikke du har haft smerter eller noget og lægen sagde at det så fint ud da han tjekkede dig..

Flere og flere bløder op til flere gange gennem deres graviditet, selvom man siger det er "unormalt". Jeg selv har blødt en 4-5 gange gennem min graviditet og alle gange bare en harmløs blødning pga. en meget sart livmoderhals..

jeg har en super dejlig sund og rask prinsesse i maven endnu og er i dag i uge 31. såå

Klart at man bliver bekymret, men tror ikke du har noget at være urolig for held og lykke

Mange tak for dit svar.. beroliger lidt vi har prøvet længe på at jeg skulle blive gravid og så sker det endelig og så er man bange.. kan ikke gøre andet end at holde mig til sofaen.. skal vil scanning på mandag så det glæder jeg mig til.. håber alt er i orden.

Anmeld

13. december 2011

Kruse90

msmukke skriver:

Kender godt den følelse, jeg blødte brunligt i starten af graviditeten
og lige deromkring den uge og igen en uges tid til to senere.
Det vidste sig at alt var i skønneste orden og nu er vi i uge 20.

Jeg krydser for at alt er okay. Jeg fik afvide af både min egen læge og af vores fertilitetsklinik af så længe det ikke var frisk og jeg ikke havde smerter skulle jeg ikke være bange

Anmeld

13. december 2011

MissTas

msmukke skriver:

Mange tak for dit svar.. beroliger lidt vi har prøvet længe på at jeg skulle blive gravid og så sker det endelig og så er man bange.. kan ikke gøre andet end at holde mig til sofaen.. skal vil scanning på mandag så det glæder jeg mig til.. håber alt er i orden.

og tro mig, man stopper ALDRIG med at være urolig.. tror ikke min nervøsitet lagde sig lidt før for et par uger siden..

men sådan vil det altid være.. det er jo ens eget lille vidunder man bære rundt på, ens egen lille ønske baby ..

man skal bare huske at nervøsiteten ikke må tage over, for så bliver det et helvede at være gravid

men bliver spændende på mandag.. er sikker på at den lille spire har det helt perfekt

Anmeld

13. december 2011

Masig

msmukke skriver:

Øv altså, kan godt forstå du er nervøs, men hvis det kan berolige dig, kan jeg sige at 25% af alle gravide kvinder bløder i deres graviditet... Det er alligevel ret mange... Og det er vel at mærke dem som får et sundt og rask barn ud af det :-) Så som de andre siger, så længe lægen siger alt er i orden og du ikke har ondt, så tror jeg heller ikke du skal være nervøs... Du kan have gjort noget der fik et blodkar til at briste måske, slimhinderne er jo noget mere sarte under graviditet....

Anmeld

13. december 2011

msmukke

Mange tak for jeres beroligende ord.. det hjælper
Dog kan jeg ikke ligge frygten helt væk før mandag tror jeg.. jordmorden i går da jeg var ved terminscanning sagde os at alt så rigtig godt ud, livmoder der var stor rund og tydelig blommesæk.. men fryster det værste og håber det bedste.. det må bare ikke gå galt.. har slet ikke tålmodighed til at vente og bare tage en dag af gangen.. godt jeg har alle jer søde på baby.dk

Anmeld

13. december 2011

4xGreve

msmukke skriver:

puha først får du lige et stort ...

Jeg er gravid med nr. 2 og i løbet af de første 12 uger blødte jeg 3 gang lidt ligesom du beskriver og jeg er idag 30+4...

Håber alt går som det skal...

Anmeld

13. december 2011

Giraffen

msmukke skriver:

jeg har også blødt flere ange under graviditeten (6-7 gange) og alt er godt alligevel jeg tror heller ikke blødning i sig selv er farligt medmindre det er utrolig meget, meget klumpet eller i forbindelse med smerte eller slag osv.

Så bare lige lidt opmuntring herfra også

Anmeld

13. december 2011

Masig

msmukke skriver:

Mange tak for jeres beroligende ord.. det hjælper
Dog kan jeg ikke ligge frygten helt væk før mandag tror jeg.. jordmorden i går da jeg var ved terminscanning sagde os at alt så rigtig godt ud, livmoder der var stor rund og tydelig blommesæk.. men fryster det værste og håber det bedste.. det må bare ikke gå galt.. har slet ikke tålmodighed til at vente og bare tage en dag af gangen.. godt jeg har alle jer søde på baby.dk

Kan godt forstå du er nervøs.. Vi er faktisk nøjagtig lige langt henne .. Og jeg er også vildt nervøs hele tiden selvom jeg ikke har blødt sådan rigtigt... Der kom en enkelt lille dråbe en dag jeg havde været på toilettet, helt frisk blod, men uden smerter og kun den ene dråbe... Men man bliver jo skide nervøs bare det mindste tegn på blod... Men når både jordmoder og læge siger alt er godt, så tror jeg bestemt godt du kan regne med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.