VNB skriver:
køb du roligt de ting kære kusine
jeg synes det var rart og hyggeligt at gå og "samle" ting ind gennem hele graviditeten, for så føles det hele så virkelig og man hygger sig med at tænke på at ens baby inden længe skal benytte det hele 
lige en kommentar til det med at vide kønnet: du ved jo om nogen andre at vi intet problem havde med at finde fine ting selvom vi ikke kendte kønnet... jeg købte alle mulige farver
og jeg vil bruge det hele igen uanset køn næste gang.
desuden kunne jeg aldrig finde på at have en pige der kun gik i lyserødt eller en dreng der kun gik i lyseblåt 
haha har du nogensinde set Viktor i lyseblåt?
men nu vil i jo vide kønnet, så det er selvfølgelig ikke aktuelt med neutrale/multi farver. det var bare lige en lille bemærkning 
men nyd du roligt dit køb af stol og dine gaver fra kollega 
hvis det fuldstændige utænkelige skulle ske at der skete bebs noget, så ville i alligevel være i sorg uanset om i havde tingene eller ej...
meeeen vær du blot rolig! du ved jo at vi laver SUPER babyer i vores familie! 

Hvor er du bare sød, tak
Har også købt skråstolen, og den er super fin, ligesom de ting jeg fik af min kollega på arbejde. Og da jeg kom hjem med det hele var Jesper gået helt amok med at rydde ud i ekstra-værelset, så nu er der masser af plads til alt det skrammel jeg får raget til mig 
Men du har ret, det er simpelthen så hyggeligt at sidde og se på nettet hvad man gerne vil have og så tage ud og kigge på det...
Mht farver, så kommer vores bebs heller ikke ikke hverken lyserødt eller lyseblåt, er bare ikke til de der "baby-farver". Hellere noget fedt med rigtige farver
Men med fx sengetøj eller sådan nogle ting, kunne det være meget fedt at vide kønnet. Nogle ting er bare enten eller når man står i butikken. Men vil jo også gerne at det meste kan burges til nr 2 engang