:/ Heller ikke denne gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Anonym trådstarter

Ja blev så ikke gravid denne gang :/ .. 

Til morgen ville jeg ta en test- Negativ. Men håbet var der stagig da jeg egentligt først skal ha mens imorgen .. 

Men så for en time siden kom det, en dag før end det skulle. ( hvilket jo er godt at man ikke skal vente i langtid på det)..

Syntes det er så træls at der da ikke bare kan ske nu! .. VEd godt vi kun har prøvet 3 gange nu.. Men det er pisse hårdt! .. Man tænker  er det mon nu? .. Det enste positive er da at så kan man få lidt at drikke til nytår..  GRRRRH! .. Når man prøver kommer ens humør godt nok på nogle virkelige op og ned ture :/ .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

christina92

Anonym skriver:

Til morgen ville jeg ta en test- Negativ. Men håbet var der stagig da jeg egentligt først skal ha mens imorgen .. 

Men så for en time siden kom det, en dag før end det skulle. ( hvilket jo er godt at man ikke skal vente i langtid på det)..

Syntes det er så træls at der da ikke bare kan ske nu! .. VEd godt vi kun har prøvet 3 gange nu.. Men det er pisse hårdt! .. Man tænker  er det mon nu? .. Det enste positive er da at så kan man få lidt at drikke til nytår..  GRRRRH! .. Når man prøver kommer ens humør godt nok på nogle virkelige op og ned ture :/ .. 

ØV! Kæmpe stort og rungende ØV!

Jeg kan godt sætte mig ind i følelsen af at du er ked af det  også selv om det kun er 3. gang i prøver, jeg bliver også ked af det selvom det kun er 2. gang i prøver..

Jeg håber den er der næste gang, og så nyd at du kan nyde vin juleaften og champagne nytårsaften go så krydser  jeg alt havd jeg kan og sender en masse baby støv til dig.

Anmeld

13. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

ja man vil bare gerne have det sker hurtigt. ventede halvandet år efter vi mistede vores første jeg krydser fingre for du får en positiv test i januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.