I går kl 21.34 kom vores lille pige til verden, efter en lang fødsel. Som nogen af jer sikkert har set startet jeg med veer mandag morgen kl 5 og tirsdag kl 10.30 var jeg 3 cm åden så jeg kom på fødegang. Men for at gøre en lang historie kort så ville hun ikke komme helt ned i mit bækken, så da jeg havde haft presseveer i over 3 timer havde hun det ikke helt vildt godt mere så hun skulle bare ud. Det kom hun så med kop i 2 presseveer. Av for satan. Jeg var noget med taget i underlivet og blev syet i noget af det uden at blive bedøvet fordi det bare skulle lukkes nu. Mistet en del blod og havde et pænt højt blodtryk nogen gange. Men ud kom hun på nomal vis, næsten da, så har jeg prøvet det også.
Nå men lille pigen er 50 cm og vejer 3340g faktisk lige de tal brormand havde også. Lidt sjovt.
Vi er taget hjem for det ville jeg gerne for der er mere ro på og tøsen har det rigtig godt.
Smider lige et par billeder ind.
Ved godt det er rodet det her men jeg ligger en fødselsberetning ind på min blog på et tidspunkt så kan du læse der hvis du bil vide mere

.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld