Så kom lillebror:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

GitteC78

Stort tillykke med lillebror, glæder mig til at se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Københavnermor

Stort tillykke!!!  (Selvom jeg ville mene det ikke er ok at snyde foran i fødsels-køen )

MedRogn/ 39+5

Anmeld

13. december 2011

MissTas

Henriette Aaby skriver:

Lillebror kom til verden søndag aften kl 20.34, han blev målt til 3640 g og 56 cm. Han kom 39+0. Vi er lige kommet hjem fra Mor ban afsnittet hvor vi har været indlagt siden søndag midnat, da jeg skulle have hjælp til at få amningen i gang. Han er utrolig smuk og af sind minder han om sin storsøster. Mild og dejlig, med gode lunger

stort tillykke med den lille prins sikke en julegave

Anmeld

13. december 2011

twinboys

Stort tillykke med lillebror...

Anmeld

13. december 2011

Mor Christa

årrhhh stort tillykke med den lille dreng Glæder mig til billeder 

Anmeld

13. december 2011

Hailiesmom11

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

13. december 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

Lillebror kom til verden søndag aften kl 20.34, han blev målt til 3640 g og 56 cm. Han kom 39+0. Vi er lige kommet hjem fra Mor ban afsnittet hvor vi har været indlagt siden søndag midnat, da jeg skulle have hjælp til at få amningen i gang. Han er utrolig smuk og af sind minder han om sin storsøster. Mild og dejlig, med gode lunger

Stort tillykke - hvor skønt med en lillebror 

Og en lang lille én endda 

Håber I alle har det godt 

Anmeld

13. december 2011

Henriette Aaby

Tusind tak alle sammen. Det bliver lige en fælles tak, da jeg lider af de ledes efter veer.

Jeg beklager over for dem jeg snød foran Her vælger jeg at sender det videre til Skejby det var dem der besluttede at det skulle være nu

Det kommer billeder snart, jeg kan ikker vente med at vise bassen frem

Anmeld

14. december 2011

Mizz-sommer

Henriette Aaby skriver:

stort tillykke med lillebror

rigtig god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.