Så kom lillebror:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Henriette Aaby

Lillebror kom til verden søndag aften kl 20.34, han blev målt til 3640 g og 56 cm. Han kom 39+0. Vi er lige kommet hjem fra Mor ban afsnittet hvor vi har været indlagt siden søndag midnat, da jeg skulle have hjælp til at få amningen i gang. Han er utrolig smuk og af sind minder han om sin storsøster. Mild og dejlig, med gode lunger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

13. december 2011

M (:

Henriette Aaby skriver:

Lillebror kom til verden søndag aften kl 20.34, han blev målt til 3640 g og 56 cm. Han kom 39+0. Vi er lige kommet hjem fra Mor ban afsnittet hvor vi har været indlagt siden søndag midnat, da jeg skulle have hjælp til at få amningen i gang. Han er utrolig smuk og af sind minder han om sin storsøster. Mild og dejlig, med gode lunger

Stort tillykke med den lille ny Glæder mig til FB og billedspam.

Anmeld

13. december 2011

LouiseRH

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

13. december 2011

Alexander071106sMor

Hvor dejligt!!!!

Et STORT tillykke med ham!!!!!!

Anmeld

13. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

tillykke

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tillykke med ham

Anmeld

13. december 2011

Pige2009

Henriette Aaby skriver:

Tillykke med ham

Anmeld

13. december 2011

TaAsJu

Tillykke med ham

Anmeld

13. december 2011

babymus77

Stort tillykke med den lille ny;-) glæder mig til fb og billeder;-) jule hilsner Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.