Tur i Tivoli...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Fleur07

Mor og meget mere skriver:

Burde man det, når de på hjemmesiden skriver: "Resten af Haven vil byde på masser af traditionel dansk julehygge med boder, juletræer, tusindvis af julekugler og en overflod af julebelysning. " - ???

Jeg kan ikke se, at det er SÅ indlysende, som du gør det til.

Jeg syntes det ret nemt at forståJa sorry. Men tema er russisk og det er primært foran scenen som er forvandlet. Resten af haven er dansk, som der også står.Men det op til en selv hvordan man tolker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Laura.

Mor og meget mere skriver:

Burde man det, når de på hjemmesiden skriver: "Resten af Haven vil byde på masser af traditionel dansk julehygge med boder, juletræer, tusindvis af julekugler og en overflod af julebelysning. " - ???

Jeg kan ikke se, at det er SÅ indlysende, som du gør det til.

Ja, jeg kan heller ikke se hvordan jeg burde vide det. Jeg hørte godt fra en bekendt at det var russisk jul, men jeg har da ikke hørt det i tv-reklamerne...

Anmeld

16. december 2011

Laura.

mor:) skriver:

underligt man bare tager afsted uden at informere sig om sin "rejse".

det kunne jeg ikke finde på...men måske jeg er lidt for kontrolfreak

hm ja, jeg kender dem ikke, men de har jo - som jeg selv - troet at nisselandskabet også var der i år når det har været der alle de andre år.

Anmeld

17. december 2011

M (:

Laura. skriver:

Jeg var med kæresten og et par søskende i Tivoli i søndags, hvilket vi gør hvert år ved juletid. Men endnu i år måtte vi gå lidt skuffede derfra.

Første gang jeg var derinde i 06, havde de massevis af boder, hvor man bl.a. kunne købe julenips og dekorerede glaskugler i alle størrelser og farver. Disse glaskugler begyndte jeg at samle på, men boden er ikke længere at finde i Tivolig - øv! Og så havde de jo også det store telt hvor man kunne se nisselandskabet.
De sidste par år har vi lagt mærke til, at der er kanp så mange boder som der har været, hvilket jo har været lidt trist.. men i år har man så helt fjernet det store telt med nisselandskabet... og de boder der er tilbage derinde, er så små at man får helt klaus. af at være derinde, + at man frygter at vælte og ødelægge noget, bare man går derind..

Men bortset fra det, så elsker vi at komme derind for hyggens skyld. Man kommer virkelig i julestemning når man går derinde.

Hvad synes I ? Er Tivoli som det har været, eller er det bare mig der er forvirret ?

Må indrømme, at jeg ligesom dig blev mega skuffet. Havde aldrig været inde i tivoli ved juletid før, men havde bare hørt SÅ meget godt, og så kunne man bare nå at se hele "jule-udstillingen" på tyve minutter..

Anmeld

17. december 2011

Maja_4000

Var der med mødregruppen i onsdags (i regnvejr Hehe) Og vi var sgu skuffede ! Især over at det der nisselandskab ikke var der .. Det havde vi allesammen glædet os til at vise børnene ..

Anmeld

17. december 2011

Nessie

Vi har også været der, og syntes det var fint med det russiske tema, synes det er sjovt med fornyelse, meeeeen, jeg var nu også skuffet over at de helt havde sløjfet nisselandskabet. Jeg havde også glædet mig til at vise det til min søn.
Sidste år var han kun 1 år, men var MEGET begejstret, så havde set frem til at se hans reaktion i år.

Boderne var vi slet ikke inde i, det er ikke nemt når man har barnevogn med. Til gengæld fik vi hilst på Rasmus Klump

(og julemanden i Magasin, dagen før )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.