Tur i Tivoli...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.092 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Laura.

Jeg var med kæresten og et par søskende i Tivoli i søndags, hvilket vi gør hvert år ved juletid. Men endnu i år måtte vi gå lidt skuffede derfra.

Første gang jeg var derinde i 06, havde de massevis af boder, hvor man bl.a. kunne købe julenips og dekorerede glaskugler i alle størrelser og farver. Disse glaskugler begyndte jeg at samle på, men boden er ikke længere at finde i Tivolig - øv! Og så havde de jo også det store telt hvor man kunne se nisselandskabet.
De sidste par år har vi lagt mærke til, at der er kanp så mange boder som der har været, hvilket jo har været lidt trist.. men i år har man så helt fjernet det store telt med nisselandskabet... og de boder der er tilbage derinde, er så små at man får helt klaus. af at være derinde, + at man frygter at vælte og ødelægge noget, bare man går derind..

Men bortset fra det, så elsker vi at komme derind for hyggens skyld. Man kommer virkelig i julestemning når man går derinde.

Hvad synes I ? Er Tivoli som det har været, eller er det bare mig der er forvirret ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

An&Jo

jeg har slet ikke været i tivoli hen over julen, men ville meget gerne..

hvor er det ærgeligt at de gør mindre og mindre ud af det hver år.. :/

Anmeld

16. december 2011

Laura.

An&Jo skriver:

jeg har slet ikke været i tivoli hen over julen, men ville meget gerne..

hvor er det ærgeligt at de gør mindre og mindre ud af det hver år.. :/

Ja, det er super ærgeligt.. Jeg hørte lige fra min svigerinde her til aften at et af hendes vennepar var kommet fra Jylland til Kbh, bare for at se nisselandskabet, og så er det der slet ikke - det` bare træls !

Anmeld

16. december 2011

An&Jo

Laura. skriver:

Ja, det er super ærgeligt.. Jeg hørte lige fra min svigerinde her til aften at et af hendes vennepar var kommet fra Jylland til Kbh, bare for at se nisselandskabet, og så er det der slet ikke - det` bare træls !

hvor er det bare ærgeligt..

Anmeld

16. december 2011

Rødhætte

Laura. skriver:

Jeg var med kæresten og et par søskende i Tivoli i søndags, hvilket vi gør hvert år ved juletid. Men endnu i år måtte vi gå lidt skuffede derfra.

Første gang jeg var derinde i 06, havde de massevis af boder, hvor man bl.a. kunne købe julenips og dekorerede glaskugler i alle størrelser og farver. Disse glaskugler begyndte jeg at samle på, men boden er ikke længere at finde i Tivolig - øv! Og så havde de jo også det store telt hvor man kunne se nisselandskabet.
De sidste par år har vi lagt mærke til, at der er kanp så mange boder som der har været, hvilket jo har været lidt trist.. men i år har man så helt fjernet det store telt med nisselandskabet... og de boder der er tilbage derinde, er så små at man får helt klaus. af at være derinde, + at man frygter at vælte og ødelægge noget, bare man går derind..

Men bortset fra det, så elsker vi at komme derind for hyggens skyld. Man kommer virkelig i julestemning når man går derinde.

Hvad synes I ? Er Tivoli som det har været, eller er det bare mig der er forvirret ?

Har ikke været der i år, men synes de andre år også de er faldet af på den. Skide træls med boden med julekugler.. Jeg købte også en hvert år!!

Anmeld

16. december 2011

lukasmor

Jeg har aldrig været derinde ved juletid selvom jeg gerne ville men har hørt flere som dig der siger at det er lidt skuffende i år.. øv øv.. vi havde ellers haft planer om at skulle derind men tror vi venter til næste år

Anmeld

16. december 2011

Fleur07

Sorry men der har været reklame om russian jul, så burde man tænke at så er der ikke dansk nissetelt.Der er heller ikke færre boder, de bare spredt lidt mere.Glaskuglemanden har måske selv valgt ikke at ville tilbage til Tivoli.Jeg syntes det super flot og hyggeligt.

Anmeld

16. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fleur07 skriver:

Sorry men der har været reklame om russian jul, så burde man tænke at så er der ikke dansk nissetelt.

Burde man det, når de på hjemmesiden skriver: "Resten af Haven vil byde på masser af traditionel dansk julehygge med boder, juletræer, tusindvis af julekugler og en overflod af julebelysning. " - ???

Jeg kan ikke se, at det er SÅ indlysende, som du gør det til.

Anmeld

16. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Fleur07 skriver:

Sorry men der har været reklame om russian jul, så burde man tænke at så er der ikke dansk nissetelt.Der er heller ikke færre boder, de bare spredt lidt mere.Glaskuglemanden har måske selv valgt ikke at ville tilbage til Tivoli.Jeg syntes det super flot og hyggeligt.

Anmeld

16. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laura. skriver:

underligt man bare tager afsted uden at informere sig om sin "rejse".

det kunne jeg ikke finde på...men måske jeg er lidt for kontrolfreak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.