Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnePedersen skriver: HEj. TRæls du bor i Aalborg. KU ha været hyggelig med en anden mor at mødes med. MEn jeg bor i thisted og det er desværre en lang køre tur . HÅber det bedste for dig
HEj. TRæls du bor i Aalborg. KU ha været hyggelig med en anden mor at mødes med. MEn jeg bor i thisted og det er desværre en lang køre tur . HÅber det bedste for dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hejsa!!
bor selv lidt udenfor aalborg, synes det ku være rart og møde lidt nye folk da vi er tilflyttere
har en søn på næsten 3 og venter mit andet barn
Bryndis skriver: Endelige en fra Thisted Jeg bor ude i Vesløs sammen med kæreste og to drenge
Endelige en fra Thisted Jeg bor ude i Vesløs sammen med kæreste og to drenge
AnnePedersen skriver: hejtænker det samme som dig, endelig en herfra. sker aldrig........ hehe...... er du herfra eller tilflytter???
hejtænker det samme som dig, endelig en herfra. sker aldrig........ hehe...... er du herfra eller tilflytter???
AnnePedersen skriver: hej skriver lige igen..vil du høre noget endnu mere pudsig...... vi var til zumba sammen i sidste uge. (ku jeg se ud fra dit billede).... hehe lille verden
hej skriver lige igen..vil du høre noget endnu mere pudsig...... vi var til zumba sammen i sidste uge. (ku jeg se ud fra dit billede).... hehe lille verden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128