24 årig mor søger nye venskaber i Nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. december 2011

KLN

Hej med dig..

Jeg er som sagt 24 år og mor til skønne, lille Frida på 7 uger. Da jeg "kun" er 24 er jeg én af de få i min vennekreds som har barn, og kunne derfor godt tænke mig at møde nogle andre på min alder med børn. Både til eftermiddags-baby-hygge-snak, men måske også til en hyggelig aften med lidt voksensnak og evt et bette glas rødvin eller lignende Har du en kæreste/mand kunne det jo også være skønt at samles alle sammen..

Håber at høre fra dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

mariamiss6

Opper lige for dig

Anmeld

18. december 2011

AnnePedersen

HEj. TRæls du bor i Aalborg. KU ha været hyggelig med en anden mor at mødes med. MEn jeg bor i thisted og det er desværre en lang køre tur . HÅber det bedste for dig

Anmeld

18. december 2011

Nitz - <3 David

KLN skriver:

påpåHej med dig..

Jeg er som sagt 24 år og mor til skønne, lille Frida på 7 uger. Da jeg "kun" er 24 er jeg én af de få i min vennekreds som har barn, og kunne derfor godt tænke mig at møde nogle andre på min alder med børn. Både til eftermiddags-baby-hygge-snak, men måske også til en hyggelig aften med lidt voksensnak og evt et bette glas rødvin eller lignende Har du en kæreste/mand kunne det jo også være skønt at samles alle sammen..

Håber at høre fra dig..

Hejsa..
Jeg er frisk på at mødes.. jeg er selv 25, og bor i vrå ( mellem hjørring og brønderslev..)
Desuden har jeg en søn på 7 uger, som jeg pt. Er indlagt med da han er født i uge 29+4.. men vi håber på snart at blive udskrevet

Anmeld

19. december 2011

Orkide86

Hej

Jeg er også frisk

Jeg er 25 år, bor i Brønderslev og er mor til Natasja på 2 år

Anmeld

20. december 2011

KLN

Hvor er det dejligt, der er så mange har svaret. Det ku da være rigtig hyggeligt at mødes. Hva med en gang i det nye år? Da I jo bor i eller i nærheden af Brønderslev, er det måske nemmest at vi mødes der, eller hva siger I?

KH Kristina

Anmeld

22. februar 2012

LMM

KLN skriver:

Hej med dig..

Håber at høre fra dig..

Hej Jeg er en ung kvinde på 25 år som også bor i Aalborg! Som også syger nye bekendtskaber! Jeg mistede desværre en masse venner da jeg blev gravid og så senere blev enlig! Jeg er pt sygemeldt men er uddannet ssh Jeg har en lille dreng på 2 år som jeg elsker at være på tur med som zoo, svømmehal, Østre anlæg og skoven så kunne jo være sjovt at være afsted flere så Max kan lege med andre børn Og jeg også selv kan snakke med andre voksene om hvor dejlig vores børn er hihi og nok også have andre mødre at spørge og dele erfaringer med

Anmeld

22. februar 2012

KLN

LMM skriver:

Hej Jeg er en ung kvinde på 25 år som også bor i Aalborg! Som også syger nye bekendtskaber! Jeg mistede desværre en masse venner da jeg blev gravid og så senere blev enlig! Jeg er pt sygemeldt men er uddannet ssh Jeg har en lille dreng på 2 år som jeg elsker at være på tur med som zoo, svømmehal, Østre anlæg og skoven så kunne jo være sjovt at være afsted flere så Max kan lege med andre børn Og jeg også selv kan snakke med andre voksene om hvor dejlig vores børn er hihi og nok også have andre mødre at spørge og dele erfaringer med

Hej..

Det kunne da være rigtg hyggeligt, hvis vi kunne få det op at køre. Nu er min datter kun 4 måneder, så mine erfaringer er nok begrænset i forhold til dine Men pyt med det.. Hvor bor du henne i Aalborg?

Hilsen Kristina

Anmeld

8. april 2012

LenaJohansen

AnnePedersen skriver:

HEj. TRæls du bor i Aalborg. KU ha været hyggelig med en anden mor at mødes med. MEn jeg bor i thisted og det er desværre en lang køre tur . HÅber det bedste for dig

hej med dig

Var lige inde og lure og ku lige se du skrev at du er fra thisted, som jeg selv  

Anmeld

8. april 2012

AnnePedersen

Nej hvor hyggelig støder ellers aldrig på nogen herfra. Pudsig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.