min søster har spurgt efter en cowboyhat kage HILFE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Altså det er en meeeeeeeeget nem en at starte med Så det skal du ikke være bange for. Og hvis du bruger marcipan, behøver du ikke at smøre den op. Det er måske bare en god idé, i forhold til at få det til at sidde fast.

Det jeg tænker, det er sådan en microvsskål, der er lidt kantet i det??? Har du sådan en? Ellers er det noget man kan få for en tier, i sådan en billig isenkrams forretning

Jeg kan næsten guide dig i det hele hehe... Vi kan bare tage den på msn, den dag du skal lave den
Husk du skal lave den dagen før, for fyldet skal have tid til at stivne

js hun vil gerne have den torsdag aften. så hun kan tage den med i skolen fredag.. (hun er igang med noget læreruddannelse, så det er vidst i forb. med noget afslutning i noget praktik eller emneuge eller sådan noget)

man ja det vil jeg da gerne have lidt guide i. så kan jeg også sende billeder osv... hvis det skulle gå helt i kage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Zafir

isabellamor skriver:

js hun vil gerne have den torsdag aften. så hun kan tage den med i skolen fredag.. (hun er igang med noget læreruddannelse, så det er vidst i forb. med noget afslutning i noget praktik eller emneuge eller sådan noget)

man ja det vil jeg da gerne have lidt guide i. så kan jeg også sende billeder osv... hvis det skulle gå helt i kage  

Intet problem

Jeg sender dig lige min msn på pb

Anmeld

15. december 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Intet problem

Jeg sender dig lige min msn på pb

nå jeg har aflyst at lave kagen alligevel. fordi at jeg kan ikke overskue det med syg kæreste og syg barn.. så ja hun må tage flødeboller med i stedet

Anmeld

15. december 2011

Zafir

isabellamor skriver:

JS

nå jeg har aflyst at lave kagen alligevel. fordi at jeg kan ikke overskue det med syg kæreste og syg barn.. så ja hun må tage flødeboller med i stedet

Ja så går det ikke. Det skal være sjovt og hyggeligt. Ikke en stress faktor. God bedring med jer. :-)

Anmeld

15. december 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Ja så går det ikke. Det skal være sjovt og hyggeligt. Ikke en stress faktor. God bedring med jer. :-)

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.