Hvilken måde er bedst ? Hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Anonym trådstarter

Godaften i søde piger

Jeg er anonym pga mit lidt pinlige spørgsmål . 

Nu har vi tit haft det på tale og vil hører jeres mening

Er der øget chancer hvis manden står stille når han kommer i forhold til hvis han bare kører løs når han har udløsning . ?

Håber på lidt hjælp . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Godaften i søde piger

Er der øget chancer hvis manden står stille når han kommer i forhold til hvis han bare kører løs når han har udløsning . ?

Håber på lidt hjælp . 

dét skal bare ind... om han står stille eller bevæger sig er underordnet... det er super-elite-svømmere

Anmeld

12. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

dét skal bare ind... om han står stille eller bevæger sig er underordnet... det er super-elite-svømmere

Også hvis svømmernes hastig ikke er så god ? Og lidt nedsat ?

Anmeld

12. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Også hvis svømmernes hastig ikke er så god ? Og lidt nedsat ?

den der er stærk nok til at lave et barn - skal nok komme frem

Anmeld

12. december 2011

Kamulla

så et program igår om at hvis du får orgasme når manden får udløsning, så arbejder dine muskler inde i kroppen som en slags skubber for at sæden bliver guidet og skubbet mod ægget så hvis han nu kører på at du skal komme og så holder sig i skinnet så i kan komme på nogen lunde samme tid eller du lidt efter, ja så burde det ikke være ringe

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Godaften i søde piger

Håber på lidt hjælp . 

Nej overhovedet ikke, faktisk er der måske netop en ganske lille mikroskopisk forskel hvis han kommer langt oppe og så tæt på livmodermunden, som muligt..altså at han bare kører løs, som du siger.
Men forskellen vil alligevel være så lille, at den slet ikke kan måles.
Hvis der bare er EN sædcelle, og den bliver lagt lige på indgangen til skeden, den er stærk og livskraftig, og kvinden er parat..så skal den nok finde vej LOL...hvis altså heldet er ude

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2011

Maja_4000

Camillas-Copenhagen.com skriver:

så et program igår om at hvis du får orgasme når manden får udløsning, så arbejder dine muskler inde i kroppen som en slags skubber for at sæden bliver guidet og skubbet mod ægget så hvis han nu kører på at du skal komme og så holder sig i skinnet så i kan komme på nogen lunde samme tid eller du lidt efter, ja så burde det ikke være ringe

Haha .. Den er da værd at huske til en nr. 2 engang

Anmeld

12. december 2011

Kamulla

Maja_4000 skriver:

Haha .. Den er da værd at huske til en nr. 2 engang

hehe ja.. ret spænnende program egentlig..

de fulgte svømmerne inde i livmoderen og hvad der skete når hun fik en orgasme, og der arbejdede musklerne under orgasmen som at skubbe sæden op mod æget.. smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.