Hvornår købte i jeres første.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Benjamins'mor

EKBJ skriver:

Jeg starter på min 20. uge imorgen :-) og er så småt begyndt. Har købt huer og min mor har syet små sokker. Men har ikke som sådan købt tøj endnu. Det tror jeg at jeg køber når jeg har 3 måneder til termin :-) 

Bliver det ikke mega dyrt så?

Altså jeg startede med at købe tøj da jeg fik kønnet afvide.
Babyseng, barnevogn, puslebord og alt det andet købte jeg i uge 18.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Blirnokaldrigfru

Ups - tænkte børnetøj

Ja, jeg tænker også at det må være rart at købe løbende - både for at sprede udgifter , men også for sådan at løbende kunne hygge købe

Anmeld

12. december 2011

EKBJ

Benjamins'mor skriver:

Bliver det ikke mega dyrt så?

Altså jeg startede med at købe tøj da jeg fik kønnet afvide.
Babyseng, barnevogn, puslebord og alt det andet købte jeg i uge 18.

Jeg køber kun nogle få sæt, har fået en masse kasser af familie og bekendte! :-) 

Anmeld

12. december 2011

vitapigen

Frk P. skriver:

stykke tøj? hvornår i jeres graviditet?

Sidst jeg var gravid købte jeg det der sæt med i<3mom og dad, kort tid efter en positiv test.. endte i ma - så tænker at jeg denne gang bør vente men hvornår købte i andre?

Købte et sæt pigetøj da vi havde været til MD-scanning

Anmeld

12. december 2011

Benjamins'mor

EKBJ skriver:

Jeg køber kun nogle få sæt, har fået en masse kasser af familie og bekendte! :-) 

Okay. Jeg var så heldig at mine svigerforældres gamle nabo havde fået 4 flyttekasser tøj, damen fødte 1 måned efter mig, og da de havde sorteret igennem fik jeg 2 flyttekasser af dem.

Min tantes eksmand fik tvillinger 10 mdr før mig, så der fik jeg også en del. Og har da også arvet lidt til min søn fra min lillebror, altså det der stadig har været pænt, så har jeg også lidt til når han bliver 2-5 år gammel. Rart at have på forskud i de større str. så man ikke skal ud og købe ny robe hver gang de vokser.

Anmeld

12. december 2011

EKBJ

Benjamins'mor skriver:

Okay. Jeg var så heldig at mine svigerforældres gamle nabo havde fået 4 flyttekasser tøj, damen fødte 1 måned efter mig, og da de havde sorteret igennem fik jeg 2 flyttekasser af dem.

Min tantes eksmand fik tvillinger 10 mdr før mig, så der fik jeg også en del. Og har da også arvet lidt til min søn fra min lillebror, altså det der stadig har været pænt, så har jeg også lidt til når han bliver 2-5 år gammel. Rart at have på forskud i de større str. så man ikke skal ud og købe ny robe hver gang de vokser.

Jeg har også i forskellige størrelser! Det er dejligt! :-) 

Anmeld

12. december 2011

norenberg

efter uge 12 alle tre gange...

Anmeld

12. december 2011

Mor til Mike

Frk P. skriver:

Hvordan vidste du det? Kinesisk kalender?

Nej, ønskede mig brændende en dreng, og har kun drømt om at jeg skulle have drengebørn, og det var somom jeg vidste det, og kunne mærke det blev en dreng.. Så var ikke et sekund i tvivl, så købte drengetøj selv før vi fik en kønsscanning :p

Anmeld

12. december 2011

MisMille

Hehe  er i uge 27 og har ikke købt noget  i  nu..

Jeg har til gengæld arvet fra venner og det er kommet hjem, men tror jeg kigger lidt til januar når der kommer udsalg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.