Hvornår købte i jeres første.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Blirnokaldrigfru

stykke tøj? hvornår i jeres graviditet?

Sidst jeg var gravid købte jeg det der sæt med i<3mom og dad, kort tid efter en positiv test.. endte i ma - så tænker at jeg denne gang bør vente men hvornår købte i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Maja_4000

Inden jeg blev gravid Købte I dad da vi havde aftalt at jeg skulle smide pillerne

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Frk P. skriver:

Sidst jeg var gravid købte jeg det der sæt med i<3mom og dad, kort tid efter en positiv test.. endte i ma - så tænker at jeg denne gang bør vente men hvornår købte i andre?

Jeg begyndte lige så stille at købe ind efter MD-scanningen 

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Frk P. skriver:

Tror vist først jeg købte de første ting omkring uge 28-29 - omtrent samtidig som jeg offentliggjorde min graviditet

Anmeld

12. december 2011

EKBJ

Frk P. skriver:

Jeg starter på min 20. uge imorgen :-) og er så småt begyndt. Har købt huer og min mor har syet små sokker. Men har ikke som sådan købt tøj endnu. Det tror jeg at jeg køber når jeg har 3 måneder til termin :-) 

Anmeld

12. december 2011

Mor til Mike

Frk P. skriver:

Før jeg blev gravid, og før vi startede projekt baby :b

Men i graviditeten købte jeg allerede i uge 10, faktisk før vil jeg sige.  Købte drengetøj, for vidste det blev en dreng allerede før jeg blev gravid :b

Anmeld

12. december 2011

Blirnokaldrigfru

Mor til Mike <3 skriver:

Før jeg blev gravid, og før vi startede projekt baby :b

Men i graviditeten købte jeg allerede i uge 10, faktisk før vil jeg sige.  Købte drengetøj, for vidste det blev en dreng allerede før jeg blev gravid :b

Hvordan vidste du det? Kinesisk kalender?

Anmeld

12. december 2011

Blirnokaldrigfru

Sjovt hvordan alle begynder på forskellige tidspunkter? men er jo også op til en selv, hvad man synes er rigtigt

Anmeld

12. december 2011

Benjamins'mor

Min mor købte 2 bodystockinger, 1 kyse og 1 par strømpebukser til mig efter NF. Jeg selv købte det første stykke tøj efter MD.

Anmeld

12. december 2011

l.kjoeller

mener du graviditetstøj eller børnetøj ? graviditet var i uge 9 og børnetøj først uge 17 efter min fostervandsprøve.. jeg turde ikke før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.