Taberlisten! Uge 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

ModerNatur

ønskerbaby skriver:

ja du skriver bare det du har lyst til fx. hvad du vejer og du er startet idag

Uuuha.. Nå hul i det! I dag starter jeg i fitnessdk.. VÆK med de ekstra kg...

Startvægt: 78,7 kg

Ønsket slutvægt: 65 kg

Delmål: 70 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Liva

Hej

Som ventet er vægten steget lidt:

Startvægt 28/7: 87 kg

Vægt 8/12: 70,4 kg

Vægt 15/12: 70,7 kg

Det er faktisk første uge siden jeg startede, at vægten er steget. Håber snart motivationen til madlavning kommer igen, det går stadig lidt for meget op i hat og briller. Men kan virkelig mærke vægttabet nu og har lige købt en masse tøj i str. lidt for lille, så jeg skal bare længere ned...

Held og lykke med at modstå julefristelserne derude

Knus Liva

Anmeld

19. december 2011

channie-g

kommer der en taberlisten uge 4 og hvornår kommer den, kan nemlig ikke huske om det er mandag eller tirsdag vi skal måle og veje

Anmeld

19. december 2011

Anonym

Hej

Må man være med her?

Har først lige opdaget denne del af baby.dk og kunne VIRKELIG godt trænge til noget motivation. Hvis man må være med, vil jeg få målt og vejet mig i morgen til en startvægt. Måske er dette, hvad der skal til...

Ano 70

Anmeld

19. december 2011

bobbles

channie-g skriver:

kommer der en taberlisten uge 4 og hvornår kommer den, kan nemlig ikke huske om det er mandag eller tirsdag vi skal måle og veje

ja det gør den om mandagen ca 18.30 ved dog ikke hvorfor hun ikke har sat den på idag, havde ellers glædet mig til at skrive mine mål, men ser det lige an til imorgen ellers laver man bare en

Anmeld

19. december 2011

channie-g

Frøken Christiansen skriver:

ja det gør den om mandagen ca 18.30 ved dog ikke hvorfor hun ikke har sat den på idag, havde ellers glædet mig til at skrive mine mål, men ser det lige an til imorgen ellers laver man bare en

oki super, jeg har nemlig også glædet mig så har set efter den nok 20 gangen siden jeg stod op hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.