Taberlisten! Uge 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

ønskerbaby

sidst 59,7 nu 59,4 så lidt er der da sket  men det er jo os jul så tager det stille og roligt

sys ikke rigtig folk er med mere er de hoppet fra igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Muhmi

ønskerbaby skriver:

sidst 59,7 nu 59,4 så lidt er der da sket  men det er jo os jul så tager det stille og roligt

sys ikke rigtig folk er med mere er de hoppet fra igen

Ja det tror jeg der er mange der er...

Og jeg vil da også gerne lige forklare mit indlæg i starten...

Jeg er IKKE hoppet fra, men hende jeg kører med om mandagen til de der ddv-møder kunne ikke i mandags og det fandt jeg først ud af da jeg stod og ventede på hun kom og hentede mig.. Så i den her ude kan jeg ærlig talt ikke fortælle om der er sket noget og jeg vil ikke bare ligge mine mål ind for det er jo vægten jeg gerne vil have der falder

Men i næste uge kommer tal og mål..

Anmeld

14. december 2011

twinboys

Måske vi bare skulle skrive sidste uges vægt og denne uges vægt... og så sidste uge i mdr. skrive målene og vægten... Jeg orker nemlig ikke at måle mig selv hver uge... Bare en idé

Majbritt

Anmeld

14. december 2011

twinboys

Startvægt...81,3kg

Vægt nu.....80,6kg

Anmeld

14. december 2011

ønskerbaby

twinboys skriver:

Måske vi bare skulle skrive sidste uges vægt og denne uges vægt... og så sidste uge i mdr. skrive målene og vægten... Jeg orker nemlig ikke at måle mig selv hver uge... Bare en idé

Majbritt

jeg har ikke fået købt et måle bånd men sys jeg er en god ide fx sidste elller første mandag i måneden

Anmeld

14. december 2011

twinboys

ønskerbaby skriver:

jeg har ikke fået købt et måle bånd men sys jeg er en god ide fx sidste elller første mandag i måneden

ja ik???

Anmeld

14. december 2011

bobbles

twinboys skriver:

Majbritt

det ville da være en god ide  i stedet for at man skal måle sig hver uge, synes også det er sjovere at skrive hvis det er vægten der går nedaf

Anmeld

14. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Ja det tror jeg der er mange der er...

Og jeg vil da også gerne lige forklare mit indlæg i starten...

Jeg er IKKE hoppet fra, men hende jeg kører med om mandagen til de der ddv-møder kunne ikke i mandags og det fandt jeg først ud af da jeg stod og ventede på hun kom og hentede mig.. Så i den her ude kan jeg ærlig talt ikke fortælle om der er sket noget og jeg vil ikke bare ligge mine mål ind for det er jo vægten jeg gerne vil have der falder

Men i næste uge kommer tal og mål..

ja synes det er lidt ærgeligt at der er så mange der er hoppet fra, den er jo lavet så vi sammen kan støtte hinanden og se hinandens vægt tab, håber da på at kunne få flere med for synes det er en god motivation når vi er en masse tøsser som gerne vil tabe sig

Anmeld

15. december 2011

ModerNatur

Hvis man vil være med i "vægttabsræset" skal man så bare starte ud i den nyeste tråd?

Anmeld

15. december 2011

ønskerbaby

Issa skriver:

Hvis man vil være med i "vægttabsræset" skal man så bare starte ud i den nyeste tråd?

ja du skriver bare det du har lyst til fx. hvad du vejer og du er startet idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.