Hej, tak for svar. Er sikker på, at hans usikkerhed har noget at gøre med, at han skal finde ud af nyt sted og nye regler, normer osv.
Jeg har prøvet at sige noget til pædagogerne, men det bliver altid til små korte samtaler - de virker lidt for travle til at snakke, og mest som om man er lidt i vejen.. Har egentlig mest forsøgt at forklare, hvordan Bertram er og hvordan hans liv har været indtil nu, så de har en fair chance for at forstå ham og passe ham. Har også sagt, at han virkelig ked af at komme afsted om morgenen.. men har ikke rigtig fået en respons på det.
Kan huske, da han gik i vuggestue for lang tid siden i DK, at de også anbefalede, at jeg gik hurtigt, selv om han græd. Men jeg var tryg ved det, fordi jeg vidste de tog over og trøstede ham. Nu starter problemerne allerede hjemmefra, når han skal have tøj på og så er han ked resten af morgenen.
Men det er god pointe med en bestemt kontaktperson, som kunne tage sig lidt af ham om morgenen. Er sikker på, det kun er en fase, hvis han lige får lidt hjælp, men er bange for han kommer skævt ind i det uden hjælp. Er ikke interesseret i at "klage" over pædagogerne til lederen, men vil blot gerne finde en løsning, som holder for min søn
Anmeld