Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dola skriver: Kylling i karry, lasagne, tunmousse, risengrød, svensk pølseret eller svenskpølseret med pasta(og en grøn peber), hidsige kotteletter, pasta med noget kylling-rødpeber-squash-fløde.... flere??
Kylling i karry, lasagne, tunmousse, risengrød, svensk pølseret eller svenskpølseret med pasta(og en grøn peber), hidsige kotteletter, pasta med noget kylling-rødpeber-squash-fløde.... flere??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kunne godt tænke mig en opskrift på hidsige koteletter (evt en forklaring på hvad det er ) og på pasta med kyling-fløde-rødpeber-squash
Chris86 skriver: Der er jeg så heldig, at tøsen sys det hygge at sidde og kigge på ;O)
Der er jeg så heldig, at tøsen sys det hygge at sidde og kigge på ;O)
An&Jo skriver: Jeg er total ide forladt, og jeg skal snart hente barn og handle, så i må meget gerne være søde at komme med nogle ideer til hvad vi skal have til aften herhjemme.. eventuelt sige hvad i selv skal have at spise??
Jeg er total ide forladt, og jeg skal snart hente barn og handle, så i må meget gerne være søde at komme med nogle ideer til hvad vi skal have til aften herhjemme.. eventuelt sige hvad i selv skal have at spise??
Jeg er totalt hjernedød i dag, og når jeg er det så er det bare det nemmeste vi får at spise Vi får ovnstegt hel kylling m/ris og karrysovs Enkelt og nemt, og så slipper jeg næsten fra at røre en finger da det passer sig selv
lucas<3 skriver: Vi skal ha nøffelmos og millionbøf og bløde løg.. Mmm det er nemt..
Vi skal ha nøffelmos og millionbøf og bløde løg.. Mmm det er nemt..
Vi skal have boller i karry med ris og salat
An&Jo skriver:nøffelmos??det er vel bare kartoffelmos eller hvordan??
SaNiNa skriver: Vi skal have boller i karry med ris og salat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128