Græder hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

kimfrit

samantha1986 skriver:

Det her er min første graviditet. Og ret tidligt kunne jeg mærke at der skulle ingeting til før jeg blev sur eller gal på folk og kæresten. Jeg er nu 15 uger henne, og nu skal der ingenting til før jeg tuder. Så twilight new moon den anden dag og sad og tudede selv om der slet ikke var noget særlig sørgeligt deri. Men det kan godt nok være belastende nogen gange.

Med hensyn til tøj, så var jeg kun 6 uger henne da jeg måtte droppe mine bukser og hoppe i tunikaer og leggins. Kan slet ikke have noget der strammer om maven.

Når okay, så er jeg mere rolig når andre også har måtte hoppe i vente tøjet hurtigt

Føler mig bare lige pludselig så kæmpe stor!

Men hormonerne er næsten de værste, den har jeg ingen kontrol over hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

prik

NNL skriver:

Godt at høre jeg ikke er den eneste Jeg er godt nok førstegangsfødende, så kan ikke sammenligne med tidligere. Men kan sige så meget at jeg den anden dag tudede over "Fra Skrot til Slot" i tv!! Og det fortsætter bare med den slags historier. Lige fra at kæresten siger at han elsker mig, til at jeg synes det er smukt at nogle melder sig til at samle ind for Røde Kors Og det var lige fra starten af og er fortsat indtil nu (er 18+6 i dag)

kan kun sige jeg har det på præcis samme måde er 19+0 idag og jeg kan også tude over alt.. lige fra en reklame til min hund kigger på mig med hovedet på skrå også til noget så trist at min mor rejser til singapore i to år .. men det lidt ligegyldigt hva det er bare en sød besked så hyler jeg så kan sagtens følge jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.