Græder hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.274 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. december 2011

kimfrit

Ja, som overskriften siger, så tuder jeg hele tiden, hver dag, ikke meget men lidt. Jeg kan slet ikke styre mine hormoner og manden skal da næsten ikke sige noget grimt eller alt for sødt før der kommer tåre.

Jeg er vokset ud af alle mini bukser, så jeg har måtte købe ventetøj, trods at jeg i min første graviditet kunne gå i mit normale tøj helt op til jeg fødte.

Hvad sker der lige for denne graviditet, er kun 10+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

maria_wlt

De første par mdr er de aller væreste når de handler om hormoner.. Min mand er som en kat...Han køre på liv nr 8 nu 

Min krop gik AMOK over de hormoner.. Både indeni og udenpå..

Omkring din størrelse så er der ikke andet at sige end at denne her gravidlitet bare er anderledes end den første

Anmeld

12. december 2011

kimfrit

maria_wt skriver:

De første par mdr er de aller væreste når de handler om hormoner.. Min mand er som en kat...Han køre på liv nr 8 nu 

Min krop gik AMOK over de hormoner.. Både indeni og udenpå..

Omkring din størrelse så er der ikke andet at sige end at denne her gravidlitet bare er anderledes end den første

Jeg forstå det bare ikke, sådan havde jeg det bare slet ikke i min første graviditet, der kan jeg slet ikke huske jeg havde så vilde hormoner før efter jeg havde født Det helt vildt

Anmeld

12. december 2011

NNL

Godt at høre jeg ikke er den eneste Jeg er godt nok førstegangsfødende, så kan ikke sammenligne med tidligere. Men kan sige så meget at jeg den anden dag tudede over "Fra Skrot til Slot" i tv!! Og det fortsætter bare med den slags historier. Lige fra at kæresten siger at han elsker mig, til at jeg synes det er smukt at nogle melder sig til at samle ind for Røde Kors Og det var lige fra starten af og er fortsat indtil nu (er 18+6 i dag)

Anmeld

12. december 2011

kimfrit

NNL skriver:

Godt at høre jeg ikke er den eneste Jeg er godt nok førstegangsfødende, så kan ikke sammenligne med tidligere. Men kan sige så meget at jeg den anden dag tudede over "Fra Skrot til Slot" i tv!! Og det fortsætter bare med den slags historier. Lige fra at kæresten siger at han elsker mig, til at jeg synes det er smukt at nogle melder sig til at samle ind for Røde Kors Og det var lige fra starten af og er fortsat indtil nu (er 18+6 i dag)

ja den kan jeg være med på i 1 år tilbage at leve i

Så kan jeg slet ikke styre mig, eller hvis jeg læse noget sødt herinde hahah

For fanden da de hormoner

Anmeld

12. december 2011

NNL

kimfrit skriver:

ja den kan jeg være med på i 1 år tilbage at leve i

Så kan jeg slet ikke styre mig, eller hvis jeg læse noget sødt herinde hahah

For fanden da de hormoner

Haha, præcis, det er ikke til at styre Det går også helt galt her, hvis jeg ser/hører/læser om noget med fødsel eller nyfødte Men sådan skal det nok være...

Anmeld

12. december 2011

samantha1986

kimfrit skriver:

Ja, som overskriften siger, så tuder jeg hele tiden, hver dag, ikke meget men lidt. Jeg kan slet ikke styre mine hormoner og manden skal da næsten ikke sige noget grimt eller alt for sødt før der kommer tåre.

Jeg er vokset ud af alle mini bukser, så jeg har måtte købe ventetøj, trods at jeg i min første graviditet kunne gå i mit normale tøj helt op til jeg fødte.

Det her er min første graviditet. Og ret tidligt kunne jeg mærke at der skulle ingeting til før jeg blev sur eller gal på folk og kæresten. Jeg er nu 15 uger henne, og nu skal der ingenting til før jeg tuder. Så twilight new moon den anden dag og sad og tudede selv om der slet ikke var noget særlig sørgeligt deri. Men det kan godt nok være belastende nogen gange.

Med hensyn til tøj, så var jeg kun 6 uger henne da jeg måtte droppe mine bukser og hoppe i tunikaer og leggins. Kan slet ikke have noget der strammer om maven.

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

kimfrit skriver:

Hehe undskyld at jeg griner lidt...for ihhh hvor jeg dog også vandede høns under min anden og tredie graviditet..konstant og hele tiden, så stod tårerne ud som et helt sprinkleranlæg

Jeg kan huske at jeg næsten gik totalt i opløsning til Alexandras og Joachims bryllup, for alle de mange år siden, og sad og brølede nok så lystigt, så min daværende mand var ved at gå til af bekymring LOL.

Og sjovt nok så går det aldrig helt af igen...man bliver ved med at være helt anderledes rørstrømsk selvom man ikke er gravid mere

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2011

kimfrit

NNL skriver:

Haha, præcis, det er ikke til at styre Det går også helt galt her, hvis jeg ser/hører/læser om noget med fødsel eller nyfødte Men sådan skal det nok være...

Hihi, ja så må vi håbe manden kan holde mig ud

Anmeld

12. december 2011

kimfrit

SussieThyssen skriver:

Hehe undskyld at jeg griner lidt...for ihhh hvor jeg dog også vandede høns under min anden og tredie graviditet..konstant og hele tiden, så stod tårerne ud som et helt sprinkleranlæg

Jeg kan huske at jeg næsten gik totalt i opløsning til Alexandras og Joachims bryllup, for alle de mange år siden, og sad og brølede nok så lystigt, så min daværende mand var ved at gå til af bekymring LOL.

Og sjovt nok så går det aldrig helt af igen...man bliver ved med at være helt anderledes rørstrømsk selvom man ikke er gravid mere

Kærligst
Sussie

Jamen dete r vildt mærkeligt at man kan være sådan

Kan blive helt flov over mig selv når jeg står i super marked og tuder over at de ikke har flere bananer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.